Gå til innhold

Hvordan fungerer visning?


gnochi

Anbefalte innlegg

Jeg skal på visning, og har aldri vært det før. Det er snakk om å leie en hybelleilighet.

Hva om jeg syns den er OK og ønsker å leie. Og vi er flere på visning samtidig. Skal jeg bare si høyt at jeg vil ha den? Eller bestemmer utleier seg for hvem som skal få leie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trynefaktor gjelder ja. :) Da jeg skulle leie leilighet da jeg flyttet fra eksen, så tok jeg på meg en søt sommerkjole :o) og prøvde å være så hyggelig som mulig. Jeg sa jeg var interressert, men det var også fem andre. Jeg ble stående og skravle med utleier etter visningen og fortalte en del om meg og sønnen min. Sa at vi skulle bo der, at det ikke ville bli bråk eller festing, at jeg jobbet 100% der og der, og at jeg hadde jobbet der i 9 år.

Det gikk par dager uten at jeg hadde hørt noe, så sendte en sms til utleier om at jeghåpet på å få den, og at jeg kunne garantere at jeg var en sikker betaler. :o) Litt mas, men jeg fikk den! :) Tror det gjorde sitt at jeg solgte meg sjøl litt så han ble trygg på at jeg ikke ville herpe leiligheten og betale hver mnd.

Hvis du bare står der og mumler eller ikke prater med utleier så minsker nok sjansene, man må bare vise sin beste side og håpe at utleier liker deg best. Lykke til! Ikke overdirv da, det er ikke bra.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...