Gå til innhold

Har lys i minislynger minimal levetid, eller?


drizzle

Anbefalte innlegg

Kjøpte et lite minijuletre med minilys til min minileilighet på Clas Ohlson i dag. Pakker ut, pynter og plugger i lysene. Se, så koselig!

Etter en halv time har lysene sluknet alle som en og virker ikke selv om man bytter kontakt.

Drittlys. Nå har jeg søkt etter minislynge på nettet, men det er jo klin umulig å finne en liten minislynge med ca 10 lys! Jeg vil ha lys på juletreet mitt!

Kan noen hjelpe? Kreve ny juletrepakke, eller? :) For selvfølgelig kom alt i èn pakke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ifølge søstra mi har Ikea noen bittesmå til noenogtrevdekroner. Det var ikke mer enn 10-15 lys i den, men levetiden kan jeg ikke uttale meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest God løck

*phuh* Det greiene der kjenner vi vel så godt til alle sammen.

Ta med kvittering og bytt varen, uten noe mer og og men. Ting skal da virker en stund.

Når det er sakt! Uhææææ, sånn pynt med masse lyspærer er simpelthen utrolig mye jobb. Tonnevis med pærer og så går alle når en går (som regel) og så er det å dra ut og sjekke, alt kan jo ta timer. Ofte blir halsene på pærene tørre og sprukne også av varmen.

Har masse slynger og pynt og girlandere som ikke har virkende pærer.

Hadde også nydelig pynt i vinduene mine som var slik, etterhvert gav jeg opp med å få alle til å ha lysende pærer. Jeg la dem på loftet og kjøpte meg slik vinduspynt som bruker mignonpære. Enkelt og greit av en annen verden.

Men, disse små pyntegreiene er jo søte da, så det går jo ikke å helt kutte de ut.

Selv har jeg tre stk slike småtrær jeg nå, som IKKE lyser.

Har bare ikke hatt tid til å gå over dem alle ennå

*gruer meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte også det i går, og det lyser som bare det.. Må ha vært noe feil med lysene dine. Ta med lysslynge og kvittering og bytt. Eller så kan det være en pære har gått, så virker ingen.. prøv å bytt alle først - en og en kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...