Gå til innhold

Irriterende lesestoff


ung mamma!:)

Anbefalte innlegg

Blader og aviser skriver og skriver om hvordan vi kan gjøre julen sunnere. Droppe sukker på grøten, spise tørket frukt, kokosboller istedenfor marsipangris, og en kan spise hele 7 kokosboller istedenfor en marsipangris. HALLO?? Få heller fokus på noe annet. Hva vi spiser i en uke i julen har ingenting å si for helsen/kroppen. Vi skal kunne KOSE oss med sjokolade og marsipan i julen, jeg tror at når fokus hele tiden blir hvordan gjøre påsken, julen, sommeren, osv lettere så spiser vi mer, får mer sug etter godter enn om vi hadde kost oss ordentlig i noen dager med ORDENTLIG kos.

Vi er mye feitere nå enn før, og før spiste de og koste seg med H-melk, fløte, brus med sukker og null lettprodukter...

Kos oss med ordentlig når vi skal kose oss og spis sundt ellers så går det så bra så!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Utrolig enig! Hos oss blir det marsipangris og masse julekos:)

Halleluja!

Kunne ikke vært mer enig.

Surpompene som vil ta fra oss kosen i å proppe i oss masse usunn, søt og fet - og fantastisk god - mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Det gjelder å ikke overdrive inntaket bare.. Hører om folk som spiser så mye at de kaster opp julaften, det ser jeg ikke poenget i.. Spiser julemat, men stapper meg ikke overmett. jeg klarer å begrense meg uten å lese om det i avisen! :o) Hos oss blir det grøt med sukker, julebrus og marsipan i lange baner. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Enig med deg!

Jeg _elsker_ mat. Masse god mat og masse gode nøtter og søte saker. Glad i brus og godteri, lefser, fenalår, mandariner osv osv.

Jeg er nødt til å regulere hvor ofte, hvor mye og hva jeg spiser for å ikke gå opp i vekt.

Men JULA-.... nei, da bremser jeg ikke. Den uka spiser jeg alt jeg har lyst på. Og i de mengdene jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fru krokodille

Har du lagt merke til at i nesten hvert ukeblad står om slankemat og like bak kommer det massevis av deilige, usunne, kaloririke oppskrifter? Hvor er logikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Har du lagt merke til at i nesten hvert ukeblad står om slankemat og like bak kommer det massevis av deilige, usunne, kaloririke oppskrifter? Hvor er logikken?

Da er det litt for enhver smak.

Jeg ble også lei av den der reportasjeteknikken og sa opp abonnementet på ukebladet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enkel logikk

Har du lagt merke til at i nesten hvert ukeblad står om slankemat og like bak kommer det massevis av deilige, usunne, kaloririke oppskrifter? Hvor er logikken?

Logikken er enkel. Vi er opptatt av begge deler. Hadde vi ikke vært så opptatt av god mat hadde vi ikke vært så opptatt av slanking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...