Gå til innhold

God arbeidstelefon


Gjest Dette haster

Anbefalte innlegg

Gjest Dette haster

Pleier å synes det er både greit og moro å bruke tid på å lese tester og sånn før jeg velger meg mobil, men denne gangen har jeg faktisk ikke tid

Har fått en jobb som krever mobil så sjefen min vil at jeg skal ut og ordene med en gang

Derfor kunne jeg trenge tips og hjelp så jeg kanskje kunne finne meg en mobil raskt

Den bør jo være fin å se på, god å bruke, gode taster, grei skjerm og alt det vanlige vi gjerne vil ha i en mobil

Den bør dessuten ha en god kalender, grei oppføring for kontakter og duge til notater ol

Jeg tror jeg kanskje kunne vurdere en telefon som var dugenes til internet, er usikker på om jeg vil få noen problemer med å ha med meg pc til enhver tid når jeg er ute, og da hadde den vært grei til hastesaker. Men for å gå inn på internetbutikker og sånn så må vi vel uansett ha spesielle programmer? Eller er det noen telefoner nå å få tak i som gir oss muligheten til f.eks. å gå inn på elkjøp sine sider og legge inn en bestilling?

Eller bør batteritid være grei og den kan godt ha minne til litt bilder og musikk, men det er ikke primært hva den skal brukes til.

Er det noen av dere som kan anbefale en god arbeidstelefon som er som en liten sekretær på tur? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miranda Bella

Jeg har HTC touch pro. Du må få slått av overflate bildet. Dette var noe fancy de la oppå som gjorde at man måtte trykke dobbelt for hvert eneste valg omentrent. Men det kan slås av under innstillinger tror jeg.

Fungerer ellers fint. Men føles litt stor. Jeg valgte den også grunnet at den har uttrekkbart tastatur. Synes det er veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...