Gå til innhold

Merkelig sviende følelse på huden


Glimtipper

Anbefalte innlegg

Jeg har, helt plutselig, fått flere punkter på armene og hendene som svir og er ømt. Det kjennes ut som jeg har brent meg kraftig, rett og slett, uten de sedvanlige brannblemmene. Det er ingen merker på huden overhodet eller gode forklaringer (som jeg husker) på hva dette kan være, så det er nesten så jeg tror jeg innbiller meg det. Inntil jeg prøver å plukke opp en kopp, men må slippe den øyeblikkelig fordi det er så smertefullt.

Hva i all verden er dette? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan bli sånn på enkelte punkter i armene, særlig utenpå albueledd hvis jeg sitter for mye med pc.

Kjennes ut som blåmerker, eller reale lårhøner nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bli sånn på enkelte punkter i armene, særlig utenpå albueledd hvis jeg sitter for mye med pc.

Kjennes ut som blåmerker, eller reale lårhøner nesten.

Ja, kan kjennes litt slik ut, men det gjør sabla vondt selv om jeg bare stryker over. Ikke helt som muskelsmerter, akkurat.

Jeg har sittet ved dataen og jobbet i hele dag, så det kan muligens være noe slikt allikevel. Men den verste armen/hånden er ikke musearmen. Skyldes det overbelastning eller lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan kjennes litt slik ut, men det gjør sabla vondt selv om jeg bare stryker over. Ikke helt som muskelsmerter, akkurat.

Jeg har sittet ved dataen og jobbet i hele dag, så det kan muligens være noe slikt allikevel. Men den verste armen/hånden er ikke musearmen. Skyldes det overbelastning eller lignende?

Vondt å komme borti her også når det står på.

Sjelden jeg har vondt i musearmen, på meg setter det seg i motsatt arm og det ifølge fysioterapauten min er at den er mer statisk belastet.

Hvor sitter det i armen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Sønnen din kan ikke ha smittet deg med brennkopper, da? Hender jo man er smittet (og smittebærende) uten selv å være sterkt angrepet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det opplever jeg også iblant. Jeg har aldri hatt det på hendene, da, bare på armene (og muligens noen andre steder på kroppen). Jeg har aldri funnet ut hva det er eller hva det kommer av, men det går over av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vondt å komme borti her også når det står på.

Sjelden jeg har vondt i musearmen, på meg setter det seg i motsatt arm og det ifølge fysioterapauten min er at den er mer statisk belastet.

Hvor sitter det i armen?

Takk for at du tar deg tid til å svare :)

Jeg har vondt på hele overflaten av overarmen (slik at det er ubehagelig å ha på genser), smerter i den ene fingeren og mellom tommel og pekefinger. I tillegg er jeg noe øm inne i hånden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen din kan ikke ha smittet deg med brennkopper, da? Hender jo man er smittet (og smittebærende) uten selv å være sterkt angrepet.

Takk for svar.

Det kan selvfølgelig være en mulighet, men jeg har ikke hørt om noen som har brennkopper, ei heller viser sønnen min noen symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det opplever jeg også iblant. Jeg har aldri hatt det på hendene, da, bare på armene (og muligens noen andre steder på kroppen). Jeg har aldri funnet ut hva det er eller hva det kommer av, men det går over av seg selv.

Så rart, men betryggende :) Takk for svaret. Da venter jeg til det går over og håper det er snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...