trollemor;o) 5 249 0 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hahaha!!! Utrolig vittig og litt "ekkelt" å se på nils Gunnar Lie etter å ha sett parodien til Valen. Det ernesten slik at de som blir interjuva ikke greier å la være å le. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nick 6 473 84 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg sitter bare å ser etter likheter med Valen sin karakter. NGL er en av de beste parodiene han gjør. Det må bli et problem for NGL selv som sikkert prøver å unngå å være seg selv. Det er jo slikt som ungdommen liker. Hahahaha. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia 4 191 0 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Valens parodi er helt på kornet. Men har du sett Petter Northugs variant av NGL? *hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa 5 869 0 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 uff, denne kan jeg garantere at jeg IKKE skal se. Kan ikke fordra Valen som komiker. Vet ikke hva det er, men jeg får spader av å se mannen. Nils Gunnar Lie er slitsom nok i seg selv, så en parodiert versjon av han, ville nok blitt for mye for meg. *føler seg alene i Norge om ikke å lovprise Valen* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 836 5 418 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 uff, denne kan jeg garantere at jeg IKKE skal se. Kan ikke fordra Valen som komiker. Vet ikke hva det er, men jeg får spader av å se mannen. Nils Gunnar Lie er slitsom nok i seg selv, så en parodiert versjon av han, ville nok blitt for mye for meg. *føler seg alene i Norge om ikke å lovprise Valen* ''*føler seg alene i Norge om ikke å lovprise Valen*'' Neida, da er vi to. ) Jeg synes heller ikke ha generellt er så veldig morsom, men hans Morten Harket-parodi er ubetalelig! Jeg ligger langflat i latterkrampe hver gang! Men fin sangstemme har han. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo 1 735 0 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 uff, denne kan jeg garantere at jeg IKKE skal se. Kan ikke fordra Valen som komiker. Vet ikke hva det er, men jeg får spader av å se mannen. Nils Gunnar Lie er slitsom nok i seg selv, så en parodiert versjon av han, ville nok blitt for mye for meg. *føler seg alene i Norge om ikke å lovprise Valen* Du er ikke alene :-) Jeg slår over til noe annet når reklamen kommer... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja 10 668 6 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 uff, denne kan jeg garantere at jeg IKKE skal se. Kan ikke fordra Valen som komiker. Vet ikke hva det er, men jeg får spader av å se mannen. Nils Gunnar Lie er slitsom nok i seg selv, så en parodiert versjon av han, ville nok blitt for mye for meg. *føler seg alene i Norge om ikke å lovprise Valen* Jeg tåler heller ikke Valen ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blanke ark 464 0 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 uff, denne kan jeg garantere at jeg IKKE skal se. Kan ikke fordra Valen som komiker. Vet ikke hva det er, men jeg får spader av å se mannen. Nils Gunnar Lie er slitsom nok i seg selv, så en parodiert versjon av han, ville nok blitt for mye for meg. *føler seg alene i Norge om ikke å lovprise Valen* Det ser jammen ut til at det er en hel klubb av oss... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne 2 143 1 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 uff, denne kan jeg garantere at jeg IKKE skal se. Kan ikke fordra Valen som komiker. Vet ikke hva det er, men jeg får spader av å se mannen. Nils Gunnar Lie er slitsom nok i seg selv, så en parodiert versjon av han, ville nok blitt for mye for meg. *føler seg alene i Norge om ikke å lovprise Valen* Det er et eller annet utrolig ubehaglig ved ham. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily 9 485 0 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 uff, denne kan jeg garantere at jeg IKKE skal se. Kan ikke fordra Valen som komiker. Vet ikke hva det er, men jeg får spader av å se mannen. Nils Gunnar Lie er slitsom nok i seg selv, så en parodiert versjon av han, ville nok blitt for mye for meg. *føler seg alene i Norge om ikke å lovprise Valen* Han har noen skikkelig morsomme parodier, som f.eks Morten Harket, lederen i politiets fagforbund som jeg ikke husker navnet på i farten og Nils Gunnar Lie. Resten kan deles opp i orker å se på- og flaut-kategori. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siameser 665 5 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 uff, denne kan jeg garantere at jeg IKKE skal se. Kan ikke fordra Valen som komiker. Vet ikke hva det er, men jeg får spader av å se mannen. Nils Gunnar Lie er slitsom nok i seg selv, så en parodiert versjon av han, ville nok blitt for mye for meg. *føler seg alene i Norge om ikke å lovprise Valen* Nei KaVa, du er slett ikke alene. Jeg er nok den eneste i familien min som ikke ler av bråkete komikere. Det må være en veldig god parodi på noe jeg kjenner godt for at det skal bli morsomt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest helbarka fan :)) 0 0 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 uff, denne kan jeg garantere at jeg IKKE skal se. Kan ikke fordra Valen som komiker. Vet ikke hva det er, men jeg får spader av å se mannen. Nils Gunnar Lie er slitsom nok i seg selv, så en parodiert versjon av han, ville nok blitt for mye for meg. *føler seg alene i Norge om ikke å lovprise Valen* Som en liten motvekt til "klubben" her så må jeg si at jeg synes Kristian Valen er ustyrtelig morsom! ... å se ham live er ubeskrivelig artig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zilja 0 0 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Valens parodi er helt på kornet. Men har du sett Petter Northugs variant av NGL? *hehe* Den har jeg sett:) Lo mye mere av Northug's parodi enn av Valens:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 681 1 429 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 uff, denne kan jeg garantere at jeg IKKE skal se. Kan ikke fordra Valen som komiker. Vet ikke hva det er, men jeg får spader av å se mannen. Nils Gunnar Lie er slitsom nok i seg selv, så en parodiert versjon av han, ville nok blitt for mye for meg. *føler seg alene i Norge om ikke å lovprise Valen* jeg har et veldig blandet forhold til Valen - enkelte ting er veldig morsomt, andre er bare 'too much', og jeg skjønner godt hva flere her sier om at det er noe ekkelt ved han. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja 7 382 0 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg har sett litt på Valen sine parodier og synes han er god. Nils Gunnar ser jeg nesten aldri på TV lenger, for jeg ser aldri frokost-TV. Nils Gunnar var selv en gjøgler og moromann i sin ungdom, så han syns nok bare Kristian Valen er festlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete 168 1 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 [quote name=helbarka fan )' timestamp='1259766013' post='4261466] Som en liten motvekt til "klubben" her så må jeg si at jeg synes Kristian Valen er ustyrtelig morsom! ... å se ham live er ubeskrivelig artig! Er du rogalending? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Platina 906 0 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 uff, denne kan jeg garantere at jeg IKKE skal se. Kan ikke fordra Valen som komiker. Vet ikke hva det er, men jeg får spader av å se mannen. Nils Gunnar Lie er slitsom nok i seg selv, så en parodiert versjon av han, ville nok blitt for mye for meg. *føler seg alene i Norge om ikke å lovprise Valen* Valen er god til å imitere folk, men morsom er han ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.