nick 6 473 84 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Er nå svinevaksinert. nick jr. fikk tilbudet i dag, og Sheila og jeg fikk vaksinen i samme slengen. Litt øm i venstre arm, og det er det hele akkurat nå. nick jr. er ei pyse når det gjelder sånne saker, og han var ikke særlig entusiastisk, men når vaksinøsen og jeg fikk dyttet bort Sheila (som skulle snakke han til fornuft, og bla, bla, bla), så var det hele over på et par minutter. Det burde egentlig være mammaforbud ved sånne vaksinasjoner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello 4 604 0 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Neida jeg var med poden jeg, hadde han åp fanget, holdt han fast og ba han se på blomstene på bildet.. Hehe.. gikk veldig fint det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) 0 0 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hos oss er det pappaforbud ved sprøyter, pappaen babler og lokker, jeg forklarer og vips er gutten stukket. Gutten tok i dag, jeg tok for en måned siden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli 0 0 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Mammaforbud?! Sett på makan! Jeg trua femåringen med at hun ikke fikk lov å kose med babyfetteren sin dersom hun ikke tok vaksinen (han kunne jo bli smitta av svineriet). Da bretta hun opp ermene og lot det stå til! Jenter er tøffe vett'u 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust 0 0 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Nå mangler bare far i huset, så er hele familien vaksinert. Eldstemann tok på skolen i dag, og det gikk veldig greit. Hos oss er det nok pappaen som er mest pyse, så jeg er spent på om han kommer seg avgårde for å få tatt vaksinen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.