Gå til innhold

Tamiflu og svineinfluensa


Gjest Noen spørsmål.

Anbefalte innlegg

Gjest Noen spørsmål.

Har gått på tamiflu ut perioden - er det mulighet for at svineinfluensaen kan forverre seg nå som jeg er ferdig med tamifluen?

Har vært dårlig i 6 dager nå, men har ikke symptomer som vondt i halsen, tett nese og hoste. Det tror jeg tamifluen har sørget for at ikke har fått utvikle seg da jeg begynte på den samme dagen jeg var dårlig.

Istedet har jeg hatt feber en gang helt i starten, vondt i ørene, vondt i øynene, svimmel, massiv hodepine, muskelverk, trykk i hodet og massiv trøtthet. En del av disse er borte, men har fortsatt svimmel og trøtthet.

Har vært borte fra jobb mandag til idag. (fikk det fredag) Selv om det bare er svimmel og trøtthet (dvs vil bare sove og sove), burde jeg gå på jobb igjen imorgen? Eller kan jeg bli verre (hvis jeg nå er blitt bedre) dersom jeg sliter meg ut på jobb imorgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde holdt meg hjemme resten av uka... Kjedelig hvis du føler deg sånn passe form, så går du på jobb og blir dårligere igjen.. Nei, hold deg hjemme og slapp av.. Legene sier jo 8 dager også, så du har grunn nok.

God bedring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maniana

Har hatt det på samme måten og det har vart i 14 dager,første dag i dag jeg ikke har hatt feber. Like greir å holde seg hjemme ut uken! God bedring :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Noen spørsmål.

Har hatt det på samme måten og det har vart i 14 dager,første dag i dag jeg ikke har hatt feber. Like greir å holde seg hjemme ut uken! God bedring :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...