zenitra 173 0 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Noen som har kjøpt hårføner fra statene? De har mange gode tilbud på Amazon.com nå, men kjedelig hvis den ikke passer med den nordiske standarden på stikkontakt.... ( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia 4 191 0 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Da må du bruke en adapter. Tungvindt til ting som er ofte i bruk. Da kjøper jeg heller ting i Norge, og betaler litt ekstra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe 48 985 399 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det tror jeg ikke du kan bruke for den er kun for 110 Voltn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg kjøpte et håprodukt i USA en gang (rettetang), men presiserte da at den var til bruk i Europa, og fikk produkt med rett støpsel og spenning :-). Ellers ville jeg ikke kjøpt. Tungvint bestandig å måtte bruke adapter, og den koster jo fort et par hundrelapper også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban 29 072 4 372 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er i utgangspunktet ingenting som passer uten adapter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MedicNerd 0 0 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Da må du bruke en adapter. Tungvindt til ting som er ofte i bruk. Da kjøper jeg heller ting i Norge, og betaler litt ekstra. Man får jo sånn "world adapter" i forskjellige former og utgaver. F.eks. på Handysize. Men hvorfor bruke penger på det... med mindre man reiser mye da, i så fall er det genialt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.