Gå til innhold

Stor juleløper - hvor?


Lillemus

Anbefalte innlegg

''Du kan også kjøpe en panelgardin, og bruke den som løper?''

Det var jo egentlig en kjempeide! Om jeg finner en i et stoff jeg liker - de koster jo vanligvis ikke mange kronene og i tillegg er de vel i akkurat riktig størrelse, 40x220?

Såfremt ikke panelgardinen har hemper, da, men det har kanskje ikke panelgardiner?

*svært liten gardinekspertise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såfremt ikke panelgardinen har hemper, da, men det har kanskje ikke panelgardiner?

*svært liten gardinekspertise*

Panelgardiner har bare en liten løpegang og den er det ikke noe problem å dampe flat med strykejernet om nødvendig. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Du kan også kjøpe en panelgardin, og bruke den som løper?''

Det var jo egentlig en kjempeide! Om jeg finner en i et stoff jeg liker - de koster jo vanligvis ikke mange kronene og i tillegg er de vel i akkurat riktig størrelse, 40x220?

Ja, de fleste panelgardiner er rundt 40*220 :-)

(Min yndlingsløper er en panelgardin funnet i restkurven hos Indiska. Betalte den nette sum av 20 kroner for den).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Du kan også kjøpe en panelgardin, og bruke den som løper?''

Det var jo egentlig en kjempeide! Om jeg finner en i et stoff jeg liker - de koster jo vanligvis ikke mange kronene og i tillegg er de vel i akkurat riktig størrelse, 40x220?

Litt spent: Har du fått kjøpt deg løper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spent: Har du fått kjøpt deg løper?

Jepp! :o) Eller kjøpt og kjøpt... Løsningen lå nærmere enn jeg ante, på jobben har vi noen aldeles nydelige panelgardiner som er perfekte og tilfeldigvis hadde vi en hel bunke liggende ubrukte. :o) Og det ble helt nydelig i karnappvinduet!

Og jeg tenker jeg kjøper en hvit pen duk som passer til spisebordet når det er fullt uttrekt og legger en likedan rød "løper" oppå den på julaften - det blir bærre lækkert! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...