silleba1365381278 2 0 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hei. Noen som vet hvilke eksperter man bør komme til for å finne ut av dette med vann i kroppen?har hatt det konstant i flere år nå og mer i perioder. Får elefantføtter i perioder. Noe som ikke er bra i en alder av 32 år. Har ikke høyt blodtrykk så legen min gir meg ikke vanndrivende. Noen ideer her? Mvh SB 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg36 0 0 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg er også plaget med vann i kroppen. Hadde også lavt stoffskifte men det er regulert nå. Jeg får vanndrivende av fastlegen som skal brukes på de værste dagene pga. plager med smerter i beina. Er du plaget kan fastlegen gi deg vanndrivende 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silleba1365381278 2 0 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg er også plaget med vann i kroppen. Hadde også lavt stoffskifte men det er regulert nå. Jeg får vanndrivende av fastlegen som skal brukes på de værste dagene pga. plager med smerter i beina. Er du plaget kan fastlegen gi deg vanndrivende Takk for innlegg:) Prøver å finne ut om det kan være en sammenheng ml stoffskiftet og vannet i kroppen? noen som har noen tanker rundt dette og hva annet man kan teste i tillegg til vanndrivende?Kan dette ha med nyrene eller andre ting å gjøre? S 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken 39 330 4 051 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har ikke noe svar på det du spør om, men husker at min fastlege i sin tid sa at det var helt greit å bruke litt vanndrivende i perioder. Han fortalte at kona hans tok vanndrivende et par ganger i uken eller noe sånt noe. Hvis du står mye i løpet av dagen, så kan det være en løsning å bruke støttende strømper. Vet at en del frisører gjør dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.