Gå til innhold

Overnatting i Trondheim


Gjest Ut på tur

Anbefalte innlegg

Gjest Ut på tur

Jeg har aldri vært i Trondheim, så det vil jeg gjøre noe med. Jeg har tenkt å ta meg en tur en helg i januar og være turist.

Da trenger jeg anbefalinger:

1. Et billig, bra overnattingssted som ligger sentralt i forhold til serverdigheter.

2. Hva må jeg få med meg?

3. Hvordan få overtalt Lillemus til å guide meg? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''3. Hvordan få overtalt Lillemus til å guide meg? ;-)''

Da skal du slite lenge! ;o) Jeg er definitivt ikke den du skal ha med deg som guide - jeg er så og si aldri i Midtbyen f.eks.

Når det gjelder overnattingssteder spørs det jo på prisnivå og hva du vil være i nærheten av. Finnes flere hoteller og B&B (trur eg) i Midtbyen f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ut på tur

''3. Hvordan få overtalt Lillemus til å guide meg? ;-)''

Da skal du slite lenge! ;o) Jeg er definitivt ikke den du skal ha med deg som guide - jeg er så og si aldri i Midtbyen f.eks.

Når det gjelder overnattingssteder spørs det jo på prisnivå og hva du vil være i nærheten av. Finnes flere hoteller og B&B (trur eg) i Midtbyen f.eks.

Jeg har som sagt ikke vært i Trondheim før. Så hva er Midtbyen? Er det sentrum? Det er bare Domkirken jeg har hørt om i Trondheim, pinlig nok.

Og det var bare en spøk at jeg ville ha deg som guide, derimot kunne jeg tenke meg å få hilst på deg.

Jeg har mine grunner for å ikke skrive med eget nick nå. Men har du en anonym mailadresse, så kan jeg sende en mail og fortelle hvem jeg er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som sagt ikke vært i Trondheim før. Så hva er Midtbyen? Er det sentrum? Det er bare Domkirken jeg har hørt om i Trondheim, pinlig nok.

Og det var bare en spøk at jeg ville ha deg som guide, derimot kunne jeg tenke meg å få hilst på deg.

Jeg har mine grunner for å ikke skrive med eget nick nå. Men har du en anonym mailadresse, så kan jeg sende en mail og fortelle hvem jeg er :)

Jeg er så nysgjerrig at det klarer jeg ikke å la være. :o)

[email protected]

Domkirken ligger i Midtbyen ja. Midtbyen er forøvrig omkranset av Nidelven og går vel fra Ilen Kirke i vest, det er den eneste plassen Midtbyen faktisk er "landfast". :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ut på tur

Jeg er så nysgjerrig at det klarer jeg ikke å la være. :o)

[email protected]

Domkirken ligger i Midtbyen ja. Midtbyen er forøvrig omkranset av Nidelven og går vel fra Ilen Kirke i vest, det er den eneste plassen Midtbyen faktisk er "landfast". :o)

Mail er sendt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ut på tur.

Jeg jobber på Prinsen hotell og du er alltid velkommen hit :-)

Takk, så hyggelig å høre. Prinsen hotell var blant de jeg vurderte, men jeg endte med et av de andre som hadde billigere rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ett hjem for oss....

Takk, så hyggelig å høre. Prinsen hotell var blant de jeg vurderte, men jeg endte med et av de andre som hadde billigere rom.

Synd da :-(

Alle våre rom ble pusset opp i sommer så alt er nytt og fint

Men du får kose deg i Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...