Gjest Ut på tur 0 0 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har aldri vært i Trondheim, så det vil jeg gjøre noe med. Jeg har tenkt å ta meg en tur en helg i januar og være turist. Da trenger jeg anbefalinger: 1. Et billig, bra overnattingssted som ligger sentralt i forhold til serverdigheter. 2. Hva må jeg få med meg? 3. Hvordan få overtalt Lillemus til å guide meg? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 879 5 441 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 ''3. Hvordan få overtalt Lillemus til å guide meg? ;-)'' Da skal du slite lenge! ;o) Jeg er definitivt ikke den du skal ha med deg som guide - jeg er så og si aldri i Midtbyen f.eks. Når det gjelder overnattingssteder spørs det jo på prisnivå og hva du vil være i nærheten av. Finnes flere hoteller og B&B (trur eg) i Midtbyen f.eks. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ut på tur 0 0 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 ''3. Hvordan få overtalt Lillemus til å guide meg? ;-)'' Da skal du slite lenge! ;o) Jeg er definitivt ikke den du skal ha med deg som guide - jeg er så og si aldri i Midtbyen f.eks. Når det gjelder overnattingssteder spørs det jo på prisnivå og hva du vil være i nærheten av. Finnes flere hoteller og B&B (trur eg) i Midtbyen f.eks. Jeg har som sagt ikke vært i Trondheim før. Så hva er Midtbyen? Er det sentrum? Det er bare Domkirken jeg har hørt om i Trondheim, pinlig nok. Og det var bare en spøk at jeg ville ha deg som guide, derimot kunne jeg tenke meg å få hilst på deg. Jeg har mine grunner for å ikke skrive med eget nick nå. Men har du en anonym mailadresse, så kan jeg sende en mail og fortelle hvem jeg er 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 879 5 441 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har som sagt ikke vært i Trondheim før. Så hva er Midtbyen? Er det sentrum? Det er bare Domkirken jeg har hørt om i Trondheim, pinlig nok. Og det var bare en spøk at jeg ville ha deg som guide, derimot kunne jeg tenke meg å få hilst på deg. Jeg har mine grunner for å ikke skrive med eget nick nå. Men har du en anonym mailadresse, så kan jeg sende en mail og fortelle hvem jeg er Jeg er så nysgjerrig at det klarer jeg ikke å la være. ) [email protected] Domkirken ligger i Midtbyen ja. Midtbyen er forøvrig omkranset av Nidelven og går vel fra Ilen Kirke i vest, det er den eneste plassen Midtbyen faktisk er "landfast". ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ut på tur 0 0 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg er så nysgjerrig at det klarer jeg ikke å la være. ) [email protected] Domkirken ligger i Midtbyen ja. Midtbyen er forøvrig omkranset av Nidelven og går vel fra Ilen Kirke i vest, det er den eneste plassen Midtbyen faktisk er "landfast". ) Mail er sendt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ett hjem for oss....... 0 0 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg jobber på Prinsen hotell og du er alltid velkommen hit :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ut på tur. 0 0 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg jobber på Prinsen hotell og du er alltid velkommen hit :-) Takk, så hyggelig å høre. Prinsen hotell var blant de jeg vurderte, men jeg endte med et av de andre som hadde billigere rom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ett hjem for oss.... 0 0 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Takk, så hyggelig å høre. Prinsen hotell var blant de jeg vurderte, men jeg endte med et av de andre som hadde billigere rom. Synd da :-( Alle våre rom ble pusset opp i sommer så alt er nytt og fint Men du får kose deg i Trondheim 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.