Gjest Spirituellelillemeg 0 0 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Er jo egne forum for slikt da, men kan ikke dy meg for å høre hva dere her inne har av interesse for Alternativ messe, det åndelige og livet etter døden? Isåfall, dere som har litt kjennskap til dette, kjenner dere Phil Phillips? Et engelsk "medium" som visstnok er veldig populær i norge. Hvor troverdig er han? Nesten flau av å poste dette innlegget her på DOL, men moter meg opp til evt. hissige "ikke troende" tilbakemeldinger... ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia 0 0 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har null interesse:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JUSTaMinute 0 0 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 For meg er det interessant. Det er kommunikasjon på linje med annen kommunikasjon. Selv om vi mennesker (ennå) ikke forstår det,s å vil jo ikke det si at det ikke har noe for seg. Elektrisitet, å kunne fly og kjøre bil er jo heller ikke tull. Det er jo sant, det er bevist. Men for århundrer siden så hadde du blitt brent hvis du hadde påstått at slikt var sannhet. Synes den er dørgende god den reklamen som forestiller en jente fra 'gamle dager' hvor hun skriver stil om månelanding, mobiltelefoner og lydnedlastninger som en fremtidsvisjon, jenta blir selvfølgelig sendt til psykolog og blir vel oppfattet som schizofren. Om to hundr eår så ler de vel av oss i dagens tidsalder også, så håpløst gammeldagse som VI er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillemegogså 0 0 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Du er ikke den eneste på dol med interesse for det alternative! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 872 5 438 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Phil Phillips var ukjent for meg, men til neste høst kommer Colin Fry til Norge igjen! Det hadde vært kjempegøy å fått billett dit altså om han kommer i nærheten her. ) Som du skjønner så er vi her hos oss veldig åpne for sånt. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg kan bli litt revet med og synes det er spennende med sånt, men har egentlig ingen tro på det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brulla 169 0 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har tro på det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cinderellla 0 0 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ja jeg har interesse for det. Har en del venner som driver med Reiki og andre spirituelle ting men ingen av de er norske Kjenner ingen her som driver med det.. aner heller ingenting om noen fora eller treffesteder for oss som bor i Norge.. Blir veldig glad om noen kan gi meg noen linker? Skulle gjerne lært meg meditasjon også, noe som bare blir mer og mer vanlig til og med i næringslivet for å gi energi til ansatte... om noen år er dette helt vanlig over alt.. for det øker livskvaliteten og gir masse energi sies det... hører at dette er veldig vanlig til og med på arbeidsplassen til mange, som bor i utlandet.. Gi meg gjeren noen linker til steder jeg kan henvende meg hvis noen av dere vet om noen? )) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frillen 0 0 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ja det har fanget min interesse pga selvopplevde hendelser som jeg ikke har noe ønske av å gå nærmere inn på her. Men jeg er ikke opphengt i det på noe hvis, men jeg har latt meg forundre og lar meg stadig forundre når det kommer til klarsynthet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.