Gjest say cheese 0 0 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Så på coop at de nå har en Norvegia ost på ca. 750 g, ingen 500 g og ingen 1 kg. Kan det være at de har sluttet å produsere 1 kg. oster. I såfall bytter jeg til Synnøve Finden- (er den like god?) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 11 417 0 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg kjøpte litt over en kg for noen få dager siden ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen 1 905 0 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Nei det synes ikke jeg den er... Synnøve spiser ikke jeg på skiva, kan til nød bruke den på pizza og ostesmørbrød. Norvegia er best 'og ikke forstår jeg at størrelsen på osten skal ha så mye å si heller, såfremt prisen er regulert etter vekta :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest say cheese 0 0 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Nei det synes ikke jeg den er... Synnøve spiser ikke jeg på skiva, kan til nød bruke den på pizza og ostesmørbrød. Norvegia er best 'og ikke forstår jeg at størrelsen på osten skal ha så mye å si heller, såfremt prisen er regulert etter vekta :-) Det har noe med lengden på osteskiven å gjøre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hønse-Magda 0 0 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det har noe med lengden på osteskiven å gjøre Ja, lange osstesskiver, skåret med rifla høvel, smaker best. Det er noe alle hvet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest say cheese 0 0 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ja, lange osstesskiver, skåret med rifla høvel, smaker best. Det er noe alle hvet. De passer bra i en halv hvete-baguett - det vet jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen 1 905 0 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det har noe med lengden på osteskiven å gjøre Ok da forstår jeg ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 681 1 429 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 ''(er den like god?)'' Jeg synes Synnøve er hakket mer kjedelig enn Norvegia;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.