Gå til innhold

Så irritert jeg blir på slikt!


Gjest Nickløsheletia

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia

Snakket med min datter på telefonen nå og det har blitt sendt Omega 3 til meg og regninger i 2 omganger.

De takker for min henvendelse og gir meg en angrefrist på 14 dager.

Noe så frekt! Har aldri bestilt noe Omega 3. Har mer enn nok av det hjemme.

Har dere opplevd dette av et firma som heter Polarkrill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei ikke akkurat det firmaet men de har vel gjerne skiftet navn siden sist de sendte ut til folk som aldri har bestilt noe. Så ja, jeg har opplevd å få piller jeg ikke har bestilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd det samme med et firma som het Naturpost. Jeg var ikke en gang hjemme den dagen de påsto at jeg hadde bestilt pillene, og de ble sendt til en adresse som jeg ikke hadde brukt på flere år. Tok kontakt med forbrukerkontoret, og de sa at jeg skulle bare ignorere dem, og si ifra til inkassoselskap at dette var uønsket. De var visst godt kjent for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest majas mamma

Har opplevd nesten det samme. Da dattera var ni år fikk hun noen piller i posten. Jeg ringte og de påsto at hun hadde sendt inn en lapp på at hun skulle ha dette. Jeg sa det som det var at dette hadde hun aldri bestilt, og hun var ni år og returnerte hele greia. Fikk inkassokrav i posten i over et halvt år etterpå før vi endelig fikk stoppet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Jeg har opplevd det samme med et firma som het Naturpost. Jeg var ikke en gang hjemme den dagen de påsto at jeg hadde bestilt pillene, og de ble sendt til en adresse som jeg ikke hadde brukt på flere år. Tok kontakt med forbrukerkontoret, og de sa at jeg skulle bare ignorere dem, og si ifra til inkassoselskap at dette var uønsket. De var visst godt kjent for dette.

'' Jeg var ikke en gang hjemme den dagen de påsto at jeg hadde bestilt pillene''

Grrrr, det er til å eksplodere av. Har sendt dem mail nå. Først satte jeg men ned og tenkte ut en mail som var full av bannord, men jeg besinnet meg litt før jeg svarte. Likevel var ikke den mailen jeg sendte dem særlig pen.

Det verste er at de takker for min hendvendelse liksom. Noen så utrolig frekt!

De kommer sikkert til å prøve seg nå i lang tid og håper på at jeg skal betale. Truet med politianmeldelse jeg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...