Gå til innhold

Mekonomen


Helmi

Anbefalte innlegg

Hva slags erfaringer har dere med Mekonomen? Jeg har fram til nå brukt VW-merkeverksted, men vurderer å ta bilen til Mekonomen denne gangen. Men...det er noe som gjør meg skeptisk (kanskje den idiotiske reklamen med damen som vandrer mellom butikkhyllene mens hun snakker i telefonen?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De var i alle fall en drøy tusing dyrere enn et annet ikke-kjede (også ikke-merke) verksted da jeg skulle fikse noe på bilen min i vår. De ville ikke EU-godkjenne bilen min til tross for at de feilene som var ikke var noe som gjorde at den ikke skulle godkjennes.

Vet også at samme firma "glemte" å ta EU-testen på bilen til en annen dol'er som dermed fikk begjæring om avskilting.

Dette kan jo skyldes det lokale verkstedet, men er dårlig reklame for Mekonomen i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg synes navnet er så idiotisk, mekonomen høres ut som et konsulentfirma som driver med noe sånt som "miljøøkonomi" - men de trenger jo ikke være dårlige for dét! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare positivt de gangene jeg har brukt de. Sist kjøpte jeg et nytt bilbatteri der. Da skiftet de det uten å ta noe betalt for arbeidet. Og da var det såpass mye arbeid med det (batteriet står under setet+++) så det synes jeg var flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt mekonomen mange ganger når jeg kjøper deler. I alle fall her er de en av de billigste og jeg har aldri hatt noe problemer med verken dem eller kvaliteten på delene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest labolina

Jeg kjenner noen som har jobbet hos Mekonomen og som ikke akkurat skryter av arbeidsforhold etc. samt at Mekonomen i vår kommune eies av de mest umoralske personene jeg noen sinne har møtt (ble kjent med dem i en annen sammenheng). Dette gjør at jeg ALDRI bruker Mekonomen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt mekonomen mange ganger når jeg kjøper deler. I alle fall her er de en av de billigste og jeg har aldri hatt noe problemer med verken dem eller kvaliteten på delene.

Det var betryggende å høre. Har Mekonomen rett tundt hjørnet, så det hadde vært en utrolig praktisk løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner noen som har jobbet hos Mekonomen og som ikke akkurat skryter av arbeidsforhold etc. samt at Mekonomen i vår kommune eies av de mest umoralske personene jeg noen sinne har møtt (ble kjent med dem i en annen sammenheng). Dette gjør at jeg ALDRI bruker Mekonomen.

Antageligvis er dette lokale forhold og har ikke noe å gjøre med Mekonomen generelt? Umoralske folk finnes i alle bransjer. Får håpe vi ikke bor i samme kommune ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare positivt de gangene jeg har brukt de. Sist kjøpte jeg et nytt bilbatteri der. Da skiftet de det uten å ta noe betalt for arbeidet. Og da var det såpass mye arbeid med det (batteriet står under setet+++) så det synes jeg var flott.

Høres bra ut! Mekonomen er absolutt det mest praktiske for meg så kanskje skal jeg prøve dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...