Elis31 4 529 0 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Den flotte unge jenta som kjempet mot kreft. Fikk en sjanse til fra norsk helsevesen. I dag står det i bloggen hennes at hun er død. Jeg har fulgt bloggen hennes. Er imponert over hennes ærlighet, og måten hun har taklet dette på i en alt for ung alder. Dette ble en trist dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Må innrømme at jeg ikke har hørt om henne før, men alltid veldig trist når unge mennesker dør :/. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hushjelpen 771 0 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har også fulgt med på bloggen hennes... og ble veldig lei meg i dag da jeg leste at hun hadde sovnet inn:o( En helt utrolig ærlig, tøff og nydelig jente var hun. Hun hadde store smerter og var veldig sliten nå på slutten, så på den måten tror jeg det var litt "godt" for henne og slippe nå, håper hun har det bedre der hun er nå! Mine tanker går til hennes familie og venner og jeg tenner lys for Regine i dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.