Gå til innhold

ha-ha-ha en vits


Gjest trolline

Anbefalte innlegg

Gjest trolline

Svein våkner opp hjemme med en utrolig bakrus.Han tvinger seg selv til å åpne opp øynene og det første han ser er ett glass vann og to ibux.

Han setter seg opp og ser, dressen og skjorta hengt pent opp-rent og nystryket.Svein ser seg omkring i rommet og alt er i perfekt orden,rent og ryddig.

Huset er det samme.Han tar ibuxene og legger merke til en lapp på stuebordet.Kjæreste,frokosten står klart på kjøkkenbordet,jeg gikk tidlig ut for å handle. JEG ELSKER DEG!

Han går ut på kjøkkenet og ganske riktig finner han varm frokost og avisen der.Hans Sønn sitter ved bordetog spiser frokost,så Svein spør:

Sønn,hva har egentlig skjedd igår kveld?

Joda Far. du kom hjem kl o3oo fullstendig dritings.Du tråkket på katta,veltet stuebordet,knuste vasen til bestemor og gav deg selv en blåveis da du gikk på kjøkkendøra. Forvirret spør Svein:hvorfor er alt i orden også rent og pent og frokosten ferdig til meg?

Da Mamma slepte deg inn på soverommet og forsøkte å ta av deg buksene så skrek du noe helt forferdeligog sa:"nei,nei la meg være i fred, jeg er gift!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...