Gjest trolline 0 0 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Svein våkner opp hjemme med en utrolig bakrus.Han tvinger seg selv til å åpne opp øynene og det første han ser er ett glass vann og to ibux. Han setter seg opp og ser, dressen og skjorta hengt pent opp-rent og nystryket.Svein ser seg omkring i rommet og alt er i perfekt orden,rent og ryddig. Huset er det samme.Han tar ibuxene og legger merke til en lapp på stuebordet.Kjæreste,frokosten står klart på kjøkkenbordet,jeg gikk tidlig ut for å handle. JEG ELSKER DEG! Han går ut på kjøkkenet og ganske riktig finner han varm frokost og avisen der.Hans Sønn sitter ved bordetog spiser frokost,så Svein spør: Sønn,hva har egentlig skjedd igår kveld? Joda Far. du kom hjem kl o3oo fullstendig dritings.Du tråkket på katta,veltet stuebordet,knuste vasen til bestemor og gav deg selv en blåveis da du gikk på kjøkkendøra. Forvirret spør Svein:hvorfor er alt i orden også rent og pent og frokosten ferdig til meg? Da Mamma slepte deg inn på soverommet og forsøkte å ta av deg buksene så skrek du noe helt forferdeligog sa:"nei,nei la meg være i fred, jeg er gift!" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 825 5 415 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 *Hehe* Klart en sånn mann fortjener en sånn dagen-derpå. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 He, he - den var god 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trutte 0 0 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 *Humrer* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org 8 063 0 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Åh - den var rett og slett eiegod og varm! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
løvinne71 2 709 0 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Tja.. jeg vet nå ikke helt om jeg ville tatt det som et kompliment at mannen min ikke hadde kjent igjen sin egen kone... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elskeråværegiftigjen 0 0 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Herlig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.