Gå til innhold

De beste var i omsang i X-factor i kveld...:-(


morsan

Anbefalte innlegg

Og den aller beste gikk ut.

Men det har vært mange sangkonkurranser på TV før der vinneren ikke har vært en vinner i det lange løp - folk som sitter hjemme i sofaen og stemmer kan lett la seg blende av søthet eller sjarm som ikke er nok i det lange løp for en sangerkarriere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er x-factor, og ikke idol :-) Chand er den eneste som har x-factor, og han vinner hele greia :-)

Han har sjarm i massevis, men synger ikke spesielt bra, da. Blir litt for likt hver gang. Men jeg er helt enig i at han sikkert vinner. Men jeg synes ikke han _burde_ vinne.

Mari er søt og synger vakkert, men for meg blir det for mye syngedame/karaoke. Jeg synes hun burde gått ut i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sjarm i massevis, men synger ikke spesielt bra, da. Blir litt for likt hver gang. Men jeg er helt enig i at han sikkert vinner. Men jeg synes ikke han _burde_ vinne.

Mari er søt og synger vakkert, men for meg blir det for mye syngedame/karaoke. Jeg synes hun burde gått ut i kveld.

Han er den beste artisten, synes jeg. Han utstråler varme, personlighet og særpreg på en ufattelig måte, som jeg knapt har sett hos noen annen artist:-) Jeg er litt trøtt av polerte og glatte syngedamer og menn :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfryd

Nei, nå får du gi deg! Lise var absolutt ikke den beste! ;-)

Synes hun var/er søt nok i massevis, men synge kunne hun ikke! Veldig glad for at hun ble stemt ut i kveld. De tre beste står velfortjent igjen!

Som det heter; smaken er som baken... osv ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nå får du gi deg! Lise var absolutt ikke den beste! ;-)

Synes hun var/er søt nok i massevis, men synge kunne hun ikke! Veldig glad for at hun ble stemt ut i kveld. De tre beste står velfortjent igjen!

Som det heter; smaken er som baken... osv ;-)

''men synge kunne hun ikke! ''

*sender solfryd nye batterier til høreapparatet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfryd

Dette er x-factor, og ikke idol :-) Chand er den eneste som har x-factor, og han vinner hele greia :-)

Ja, enig! Chand er faktisk den eneste som har X-faktoren! Og mulig også Chackles. Tipper resultatet vil bli slik:

1.: Chand

2.: Chackles

3.: Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig! Chand er faktisk den eneste som har X-faktoren! Og mulig også Chackles. Tipper resultatet vil bli slik:

1.: Chand

2.: Chackles

3.: Mari

''Tipper resultatet vil bli slik:

1.: Chand 2.: Chackles 3.: Mari''

Ja, men det kommer an på om de fortsetter med dette at dommerne 'redder' en fra omsang. Av de tre som er igjen, har vel Shackles oftest vært i omsynging. Dette tyder på at de kan få færrest publikumsstemmer enn de andre to neste gang.

Så hvis de IKKE har slik at dommerne redder en neste gang, tror jeg Shackles går ut.

Hvis dommerne redder, tror jegg de redder Shackles fremfor Mari.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå får du gi deg! Lise var absolutt ikke den beste! ;-)

Synes hun var/er søt nok i massevis, men synge kunne hun ikke! Veldig glad for at hun ble stemt ut i kveld. De tre beste står velfortjent igjen!

Som det heter; smaken er som baken... osv ;-)

Lise, var det hun som var i omsang i forrige uke? Jeg har bare fulgt med de fredagene Guttungen har vært hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Enig med deg i grunnen. Lise har vært min favoritt, selv om jeg hele tiden har trodd Chand vil vinne.

Har akkurat sett intervju med Alexander Rybak hos Thomas og Harald, og han er nå en pussig skrue, he he. Snakker nesten like mye i gåter som M Harket, men selvfølgelig tydelig endel år yngre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med deg i grunnen. Lise har vært min favoritt, selv om jeg hele tiden har trodd Chand vil vinne.

Har akkurat sett intervju med Alexander Rybak hos Thomas og Harald, og han er nå en pussig skrue, he he. Snakker nesten like mye i gåter som M Harket, men selvfølgelig tydelig endel år yngre ;)

Jeg så han jeg også. Synes han er skjønn:-) Men han begynner å virke litt sliten, stakkar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg i grunnen. Lise har vært min favoritt, selv om jeg hele tiden har trodd Chand vil vinne.

Har akkurat sett intervju med Alexander Rybak hos Thomas og Harald, og han er nå en pussig skrue, he he. Snakker nesten like mye i gåter som M Harket, men selvfølgelig tydelig endel år yngre ;)

He he, ja han er en snodig type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg så han jeg også. Synes han er skjønn:-) Men han begynner å virke litt sliten, stakkar....

Mannen min kommenterte at han så veldig sliten ut, med folder under øynene. Så sa han jo rett etter at han har sovet ca 3 timer hver natt de siste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke noe for meg

Han er den beste artisten, synes jeg. Han utstråler varme, personlighet og særpreg på en ufattelig måte, som jeg knapt har sett hos noen annen artist:-) Jeg er litt trøtt av polerte og glatte syngedamer og menn :-(

Smaken er som baken, ja. For meg er Chand rett og slett fryktelig. Men det er jo fint med smak og behag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg i grunnen. Lise har vært min favoritt, selv om jeg hele tiden har trodd Chand vil vinne.

Har akkurat sett intervju med Alexander Rybak hos Thomas og Harald, og han er nå en pussig skrue, he he. Snakker nesten like mye i gåter som M Harket, men selvfølgelig tydelig endel år yngre ;)

Rybak (*blæh*) ser ut som en sliten fjott som er kjempeforvirra. Lytta ikke med et halvt øre, engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er som baken, ja. For meg er Chand rett og slett fryktelig. Men det er jo fint med smak og behag:)

Ja, han kan ikke beskyldes for å synge vakkert;-)

Men sjarm, det har han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...