Gjest prust 0 0 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg kokte ALTFOR mye ris til middag i dag. Hva kan jeg bruke det til på søndag? Tenker ikke på bare å varme den opp, men bruke den i en eller annen rett. Det er mest naturris, og litt hvit ris. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frudolén 0 0 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Riskrem! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frudolén 0 0 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Riskrem! Eller rislapper! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust 0 0 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Riskrem! Usj, nei ikke laget på den grove naturrisen. Det er jo ikke risgrøt jeg har, men kokt ris..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust 0 0 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Eller rislapper! Rislapper må jo også lages av risgrøt vel? Takk for svar forresten! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frudoline 0 0 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Rislapper må jo også lages av risgrøt vel? Takk for svar forresten! Man bare blander risen i pannekakerøre og steker i vei. Bare hyggelig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust 0 0 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Man bare blander risen i pannekakerøre og steker i vei. Bare hyggelig! I pannekakerøre....?! Lurt :-) Takk, det tror jeg at jeg prøver på søndag! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe 48 986 399 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Stek med kyllingbiter og egg og mais og server med soyasaus 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 825 5 415 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 I wok - bare å hive oppi woken det siste minuttet sammen med kjøttet og grønnsakene. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fargeklatten 196 0 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hjemme hos oss har vi også laget både riskrem og rislapper av vanlig ris. Helt ok, selv om vanlig risgrøt selvsagt er best. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak 11 239 0 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Det går bra. Ofte bruker jeg risresten i stekt ris. (Gjerne med litt grønnsaker, kjøtt og et egg som røres i til slutt.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fattigmor 0 0 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Har du rester av noe kjøtt eller pølser.så steker du opp litt hakket løk, paprika kansje litt hvitløk. Ha i risen og eventuelle andre grønssaker! Snadder! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joikabolla 25 0 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Du kan blande med trelim og bruke risen til å lage fine figurer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust 0 0 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Stek med kyllingbiter og egg og mais og server med soyasaus Mmmm - det høres godt ut! Tenker vi tar det til middag i morgen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust 0 0 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 I wok - bare å hive oppi woken det siste minuttet sammen med kjøttet og grønnsakene. ) Lurt! Skal prøves! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust 0 0 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Har du rester av noe kjøtt eller pølser.så steker du opp litt hakket løk, paprika kansje litt hvitløk. Ha i risen og eventuelle andre grønssaker! Snadder! Stekt ris har jeg smakt en gang og det var kjempegodt! Takk for tips! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust 0 0 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Du kan blande med trelim og bruke risen til å lage fine figurer. Knalltips! Det slår nok godt an blant ungene på juleverksted! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.