Gå til innhold

Nikon D3000


Gjest Shira :o)

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)

Er det noen som har dette kameraet?

Stod i VG at det var enkelt nybegynnerkamera, og vi har bare hatt kompaktkamera før.

http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=587748

Jeg har null peiling på dette her, men ønsker meg bedre bilder, og vurderer derfor speilrefleks. Prisen var jo ganske grei, for noe veldig avansert har vi ikke bruk for.

Eller anbefaler du et annet kamera? Det må være enkelt å bruke, det er et must siden jeg skal skal stå bak kamera. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Hva er prisen? *lyst på*

Får det til under 4 tusen. Synes ikke det var så ille jeg, 3700 kr hadde Elkjop.no det til.

Jeg fikk virkelig lyst på det, siden det skulle være brukervennlig. Så mener jeg å ha lest er på Dol at Nikon og Canon er ganske trygge kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1260013276' post='4262963]

Får det til under 4 tusen. Synes ikke det var så ille jeg, 3700 kr hadde Elkjop.no det til.

Jeg fikk virkelig lyst på det, siden det skulle være brukervennlig. Så mener jeg å ha lest er på Dol at Nikon og Canon er ganske trygge kjøp.

Det er overkommelig, ja *skrive ønskeliste*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Det er overkommelig, ja *skrive ønskeliste*

Jeg kjøpte jeg, med veske og 2 minnekort. Det er jo liksom til sambo, men det gjør da ikke noe at jeg har svært lyst på det selv ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Shira :o)' timestamp='1260288330' post='4265270]

Jeg kjøpte jeg, med veske og 2 minnekort. Det er jo liksom til sambo, men det gjør da ikke noe at jeg har svært lyst på det selv ;o)

Gratulerer med kjøpet! Jeg har veldig lyst på sånt selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...