Gjest Shira :o) 0 0 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Er det noen som har dette kameraet? Stod i VG at det var enkelt nybegynnerkamera, og vi har bare hatt kompaktkamera før. http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=587748 Jeg har null peiling på dette her, men ønsker meg bedre bilder, og vurderer derfor speilrefleks. Prisen var jo ganske grei, for noe veldig avansert har vi ikke bruk for. Eller anbefaler du et annet kamera? Det må være enkelt å bruke, det er et must siden jeg skal skal stå bak kamera. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia 4 191 0 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hva er prisen? *lyst på* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) 0 0 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hva er prisen? *lyst på* Får det til under 4 tusen. Synes ikke det var så ille jeg, 3700 kr hadde Elkjop.no det til. Jeg fikk virkelig lyst på det, siden det skulle være brukervennlig. Så mener jeg å ha lest er på Dol at Nikon og Canon er ganske trygge kjøp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia 4 191 0 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1260013276' post='4262963] Får det til under 4 tusen. Synes ikke det var så ille jeg, 3700 kr hadde Elkjop.no det til. Jeg fikk virkelig lyst på det, siden det skulle være brukervennlig. Så mener jeg å ha lest er på Dol at Nikon og Canon er ganske trygge kjøp. Det er overkommelig, ja *skrive ønskeliste* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) 0 0 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Det er overkommelig, ja *skrive ønskeliste* Jeg sitter og funderer enda, har veldig lyst på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) 0 0 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Det er overkommelig, ja *skrive ønskeliste* Jeg kjøpte jeg, med veske og 2 minnekort. Det er jo liksom til sambo, men det gjør da ikke noe at jeg har svært lyst på det selv ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia 4 191 0 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1260288330' post='4265270] Jeg kjøpte jeg, med veske og 2 minnekort. Det er jo liksom til sambo, men det gjør da ikke noe at jeg har svært lyst på det selv ;o) Gratulerer med kjøpet! Jeg har veldig lyst på sånt selv :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.