Gjest Stakkars folk 0 0 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hva mener du? Jeg tror de er uskyldige. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joikabolla 25 0 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Nei det er de ikke. Hvilket motiv skulle de ha? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JUSTaMinute 0 0 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg tror de er skyldige i ett eller annet, men ikke i gjerninger som fortjener en slik straff. Det er horribelt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Platina 906 0 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg heller også imot at de er uskyldige. Så et program hvor både de og hovedvitnet var intervjuet. At vitnet ikke snakket sant er iallefall hevet over enhver tvil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 0 0 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg vet ikke. Men hele saken er jo en farse.. De bør få komme hjem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.