Gjest best wishes 0 0 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg skal bistå moren min med å kjøpe ny mobil til min far til jul. Den han har fra før hører hjemme på teknisk museum:) Det bør være en mobil som er brukervennlig, og som tar hensyn til tykke fingre. Jeg regner med at de fleste mobiler kan kobles opp til internett, men er det også noen mulighet for å koble opp mot egen pc? Kamera og MMS-funksjon er et must, Det bør ikke være for liten skrift, evnt mulighet til å justere skriften opp. Jeg tror ikke sånn pinne til å navigere er så lurt, den kommer han til å miste ganske raskt. den skal kjøpes uten abonnement pris fra 2000-2500 Har dere kloke dolere noen forslag? evnt hva vi bør styre unna? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Har ikke konkrete tips til deg, men når det gjelder ''en mobil som er brukervennlig, og som tar hensyn til tykke fingre. Jeg regner med at de fleste mobiler kan kobles opp til internett, men er det også noen mulighet for å koble opp mot egen pc? '' tror jeg nok ikke du kan kople mobilen opp mot pc, sånn fast. Du kan imidlertid synke Outlook på pc'n (med e-post, kalender og kontakter) opp mot de fleste mobiler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest best wishes 0 0 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Har ikke konkrete tips til deg, men når det gjelder ''en mobil som er brukervennlig, og som tar hensyn til tykke fingre. Jeg regner med at de fleste mobiler kan kobles opp til internett, men er det også noen mulighet for å koble opp mot egen pc? '' tror jeg nok ikke du kan kople mobilen opp mot pc, sånn fast. Du kan imidlertid synke Outlook på pc'n (med e-post, kalender og kontakter) opp mot de fleste mobiler. er det komplisert denne synkingen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 er det komplisert denne synkingen? ''er det komplisert denne synkingen?'' Selve synkingen er jo enkel, men oppsettet kan vel være litt plundrete, men ikke vanskelig. Må imidlertid innrømme at telefonselgeren satte opp for meg på min siste telefon :-). På min forrige (og den før) gjorde jeg det selv, og det var ikke vanskelig når en hadde manual. På iPhone tror jeg egentlig ikke du trenger manual en gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.