Gå til innhold

mobil til far til jul, har dere noen tips?


Gjest best wishes

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes

Jeg skal bistå moren min med å kjøpe ny mobil til min far til jul. Den han har fra før hører hjemme på teknisk museum:)

Det bør være en mobil som er brukervennlig, og som tar hensyn til tykke fingre. Jeg regner med at de fleste mobiler kan kobles opp til internett, men er det også noen mulighet for å koble opp mot egen pc? Kamera og MMS-funksjon er et must,

Det bør ikke være for liten skrift, evnt mulighet til å justere skriften opp. Jeg tror ikke sånn pinne til å navigere er så lurt, den kommer han til å miste ganske raskt.

den skal kjøpes uten abonnement pris fra 2000-2500 Har dere kloke dolere noen forslag? evnt hva vi bør styre unna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Har ikke konkrete tips til deg, men når det gjelder

''en mobil som er brukervennlig, og som tar hensyn til tykke fingre. Jeg regner med at de fleste mobiler kan kobles opp til internett, men er det også noen mulighet for å koble opp mot egen pc? ''

tror jeg nok ikke du kan kople mobilen opp mot pc, sånn fast. Du kan imidlertid synke Outlook på pc'n (med e-post, kalender og kontakter) opp mot de fleste mobiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest best wishes

Har ikke konkrete tips til deg, men når det gjelder

''en mobil som er brukervennlig, og som tar hensyn til tykke fingre. Jeg regner med at de fleste mobiler kan kobles opp til internett, men er det også noen mulighet for å koble opp mot egen pc? ''

tror jeg nok ikke du kan kople mobilen opp mot pc, sånn fast. Du kan imidlertid synke Outlook på pc'n (med e-post, kalender og kontakter) opp mot de fleste mobiler.

er det komplisert denne synkingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

er det komplisert denne synkingen?

''er det komplisert denne synkingen?''

Selve synkingen er jo enkel, men oppsettet kan vel være litt plundrete, men ikke vanskelig. Må imidlertid innrømme at telefonselgeren satte opp for meg på min siste telefon :-). På min forrige (og den før) gjorde jeg det selv, og det var ikke vanskelig når en hadde manual. På iPhone tror jeg egentlig ikke du trenger manual en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...