Gå til innhold

Har dere sympati med:


Joikabolla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

''Han tilstod, men skylder på vold og trusler fra de som avhørte han. Jeg mener at man ikke tilstår en slik grusom handling uansett, og at han er så skyldig som man kan bli.''

Har du aldri hørt om mennesker som tilstår under press? Da hadde ikke mange "hekser" blitt brent på bålet.... Jeg hadde tilstått hva som helst under tortur, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke sympati med ham. Jeg er imidlertid motstander av dødsstraff, og mener at dersom han er norsk statsborger, så bør norske myndigheter forsøke å forhindre at dødssstraffen blir iverksatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet lite om tortur.

Siden han har fått uttalt seg til Norsk presse om at han ble presset frem til en tilståelse, så regner jeg med at han ville ha kunne sagt at han ble torturert også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke sympati med ham. Jeg er imidlertid motstander av dødsstraff, og mener at dersom han er norsk statsborger, så bør norske myndigheter forsøke å forhindre at dødssstraffen blir iverksatt.

Helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel bevist at uskyldige _kan_ tilstå handlinger under tortur selv om de ikke faktisk har begått handlingene - så der tror jeg du tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...