Joikabolla 25 0 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hellstrøm skylder på at lønningene til han og de ansatte ikke er blitt hevet som skylden for at han går. Han viser seg som en pengegrisk drittsekk. Jeg har ingen forståelse for hans oppsigelse. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=590584 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion 13 082 0 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Veldig negativ du er:( Kan noen gjøre rett i dine øyne? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joikabolla 25 0 Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Veldig negativ du er:( Kan noen gjøre rett i dine øyne? Han skylder på lønningene siden han ikke oppnår 3-stjerner. Makan til ansvarsfraskrivelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fyrlykt 3 119 0 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Det er ikke sikkert det er så viktig at du har forståelse for hans oppsigelse. Hvis man føler man ikke blir verdsatt for den jobben man man gjør er det opptil enhver om man ønsker å fortsette i arbeidsforholdet eller se etter andre muligheter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snurring 0 0 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Han skylder på lønningene siden han ikke oppnår 3-stjerner. Makan til ansvarsfraskrivelse. ''Han skylder på lønningene siden han ikke oppnår 3-stjerner. '' Nei, det gjør han ikke. Dette dreier seg om mye mer enn bare lønninger: "Det viktigste for meg er min faglige integritet. Som chef og daglig leder er jeg avhengig av å ha rammer og vilkår som gjør at jeg kan videreutvikle restauranten slik jeg mener er best," 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak 11 239 0 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg skal ikke dømme noen før jeg har hørt historien fra begge sider. Det kan ligge veldig mye "begravd" bak en slik oppsigelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.