Gå til innhold

Kan noen her sende meg en mail?


Axcia

Anbefalte innlegg

Fint!

Jeg har nettopp satt meg ned ved en ny pc, og mailboksen er helt tom. Vet ikke engang om den virker, hehe. Jeg er ei datakløne uten sidestykke, men imponerer meg selv vel å klare å sette opp mailen på ny maskin. Men funker'n?

Hvem vil bli først i mailboksen min? *hurry up* ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sendt, hehe. Allerede før jeg så det du skreiv her ;)

Hmmm, jeg har ikke mottatt noe. Jeg bør kanskje avstå fra jubeldrammen inntil videre. Føkk, det funker sikkert ikke. :-(

Noen nerder som kan komme med et hjelpende vink her? *grrr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Hmmm, jeg har ikke mottatt noe. Jeg bør kanskje avstå fra jubeldrammen inntil videre. Føkk, det funker sikkert ikke. :-(

Noen nerder som kan komme med et hjelpende vink her? *grrr*

Mailen gikk sikkert ikke gjennom sensuren, hehe.

Prøv å sende en mail til deg selv, så ser du om utgående funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mailen gikk sikkert ikke gjennom sensuren, hehe.

Prøv å sende en mail til deg selv, så ser du om utgående funker.

Dødt mailsystem, ser det ut til... *river meg i håret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du Windows mail?

Microsoft Outlook står det her.

Men jeg skal kanskje ha Windows? Vet at det er installert Windows 7 på maskina. Er det feilen, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Microsoft Outlook står det her.

Men jeg skal kanskje ha Windows? Vet at det er installert Windows 7 på maskina. Er det feilen, kanskje?

Da skulle det være en smal sak å finne feilen, tror jeg. Du finner alt på "verktøy" og "kontoer". Hva kontoen heter kan også ha noe å si. Har du alle passord og sånt, så legger du det inn der, på "Egenskaper'"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Microsoft Outlook står det her.

Men jeg skal kanskje ha Windows? Vet at det er installert Windows 7 på maskina. Er det feilen, kanskje?

Hvis du har windows 7 så kan du verken bruke outlook eller windows mail. Last ned moxilla thunderbird.

Det er et problem med windows 7 at det ikke følger med noe mailprogram, du må kjøpe ekstra, men thunderbird virker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Microsoft Outlook står det her.

Men jeg skal kanskje ha Windows? Vet at det er installert Windows 7 på maskina. Er det feilen, kanskje?

Der kom det en mail susende fra deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi bare finne på en mailadresse og sende til da? ....Sendte en ut i det blå, prøv å fang den:-)

Du har nå sendt meg mail tidligere i år :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nå sendt meg mail tidligere i år :-)

Åååå? Har du hatt ett annet nick før da? Ikke mange jeg sender mail til, så dette var rart, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...