Gjest bok til 16-åring 0 0 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg spekulerer hvert år voldsomt over hva jeg skal gi en nå 16-årig gutt i julegave. Nå har jeg kommet fram til at en bok må være en god ide. Han liker å lese, men han skal ha en bok stappet i hånda først, så det nytter ikke å spørre ham hva han vil ha. Noen idéer? Det skal ikke bok spesielt beregnet til ungdom, men noe voksne også gidder å lese. Gjerne noe "spennende". Jeg vet at "Max Manus" var et stort hit et annet år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majas mamma 0 0 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Må innrømme at jeg ikke har peiling, men hva med å spørre i bokhandelen. Det har jeg gjort tidligere og med stort hell. Var innom bokhandelen i høst etter gave til en 8-åring, og fikk tips om noen jeg aldri hadde hørt om en gang, men det var fulltreffer. Bare pass på å få med et byttekort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.