Gjest ikke overrasket 0 0 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=590632 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 673 1 428 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ettersom hun øyensynlig gjorde det av plikt og ikke av egen lyst, så er vel heller spørsmålet hvem som skal suge Paul! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia 4 191 0 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ettersom hun øyensynlig gjorde det av plikt og ikke av egen lyst, så er vel heller spørsmålet hvem som skal suge Paul! :-) Jeg trodde Elextra snakka om juleoppskrifter, og så først etter at jeg hadde postet innlegget, at så ikke var tilfelle... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 825 5 415 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 *Hehe* Det hjalp ikke å stå til rådighet når som helst Paul vilel det og ellers trene av seg alt naturlig kroppsfett?! *Overrasket gitt* ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 673 1 428 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 *Hehe* Det hjalp ikke å stå til rådighet når som helst Paul vilel det og ellers trene av seg alt naturlig kroppsfett?! *Overrasket gitt* ;o) Det fremgår av diverse medieoppslag at hun kunne være ganske gneldrete, og da hjelper det ikke å stoppe kjeften på henne bare én gang om dagen! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brulla 169 0 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Stakkars Anna 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello 4 604 0 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 *Hehe* Det hjalp ikke å stå til rådighet når som helst Paul vilel det og ellers trene av seg alt naturlig kroppsfett?! *Overrasket gitt* ;o) hehe.. som om jeg skulle sagt det sjøl. Dama er dritstygg spør du meg! Hjelper lite å stille seg i doggy hver gang gubben går forbi, eller trene fem timer hver dag når du ikke eier en celle i toppen vettu. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.