Gjest Tralletrille 0 0 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 .... ikke ønsker seg noe til jul? Noen ideer? Kunne tenke meg å kjøpe en ting som kan være litt spesielt men ikke altfor dyrt heller.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oftedingen 0 0 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Er han homo, bi eller hetero? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lauring 0 0 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Nye kalosjer? Tresko kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mikrokosmos 0 0 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Interesser? Alder? Fra by eller land? Litt mer informasjon enn "fantastisk mann" hadde gjort seg. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 781 5 391 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Om en kar skulle gjort litt ekstra inntrykk på meg, uten å bruke veldig mye penger på det, hadde han nok klart det best om han hadde lagt merke til om det var noe spesielt jeg hadde snakket om fra barndommen (en bok e.l.), at jeg samler på noe spesielt og funnet noe til denne samlingen f.eks. Eller kanskje om jeg hadde en favorittforfatter og hadde klart å skaffe meg en signert bok fra denne? Eller favorittfilmen min sammen med litt smågodt, en flaske vin og en kveld med ham? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majas mamma 0 0 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 lommeur, kanskje. Med inngravert navn....... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola 0 0 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Abonnement på Vi Menn, evt. Puddelposten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.