Gjest hyttebruker 0 0 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hei. Jeg skal kjøpe julegaver til et par som nettopp har skaffet seg en hytte på fjellet. Forslag til gaver mottas med stor takk. De har ikke strøm på hytta, og jeg tror de har det mest esensielle, så jeg tenker på smarte løsninger og ting som kan være til både hjelp og glede. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins 14 565 2 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 http://www.enklereliv.no/productDetails.aspx?catId=0&pId=3152 Spesielt kjekt på hytter uten strøm:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia 0 0 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg ville satt pris på et godt og varmt ullpledd. Ingenting er bedre enn å kose seg med en bok under ett pledd etter en skitur. Andre forslag: Sengetøy, håndduker, en fin lysestake med lys, servietter (spør hva slags farger fruen har tenkt seg), vaffeljern, gryter, kjøkkenutstyr, termoser, ryggsekk, sitteunderlag, peissett, vin, osv. Mulighetene er mange. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 11 417 0 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Et spill ;O) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 0 0 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hyttebok, brettspill,eller kanskje lyslykter. Koslig med hytte uten strøm. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.