Gjest mitte 0 0 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en god bh til store pupper? Jeg har alltid hatt store pupper, og sliter med å finne en god og behagelig bh. De fleste ganger på skuldrene, støtter dårlig opp rundt puppen.. Noen som har tips til meg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak 11 239 0 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ei her på jobben sliter med det samme. Ho sier at ho må i spesialbutikk for å få god hjelp. Jeg vet at det finnes en slik i AmfiBorg i Sarpsborg. Men jeg vet jo ikke hvor du bor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mitte 0 0 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ei her på jobben sliter med det samme. Ho sier at ho må i spesialbutikk for å få god hjelp. Jeg vet at det finnes en slik i AmfiBorg i Sarpsborg. Men jeg vet jo ikke hvor du bor. Ok. Jeg bor i Oslo.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 0 0 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Her finnes en undertøysbutikk som heter " Change". De fører store cuper. "Triumph" og Lindex har også hatt store cuper. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi 2 737 1 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg har funnet "min" BH: Triumph sin sports-bh. Selges hos Cubus (iallefall) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mitte 0 0 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg har funnet "min" BH: Triumph sin sports-bh. Selges hos Cubus (iallefall) Er det bred strikk på den? På skuldrene altså.. Vondt med de tynne, de gnager så.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi 2 737 1 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Er det bred strikk på den? På skuldrene altså.. Vondt med de tynne, de gnager så.. Jeg har akkurat samme problemet. Stroppene på disse er ok - de har borrelåsregulering som jeg synes er veldig bra. http://triumph.timarco.no/Producteb6c1acb-e881-49d9-9ba1-87eaeefe4a43.aspx 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 11 417 0 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ok. Jeg bor i Oslo.. Da går du til LaLina i Ullevålsveien ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ok. Jeg bor i Oslo.. De er veldig flinke og har mange gode produkter i alle størrelser på Norsk Undertøismagasin i Prinsens gate i Oslo. Ulempen er at det er ganske dyrt der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 879 5 441 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Gå på en skikkelig undertøysforretning, f.eks. den candyqueen_83 anbefaler og få hjelp. Vær dog forberedt på å kle av deg foran vilt fremmede og få puppene klemt og dyttet inn i flere bh'er mens de finner størrelsen din! ) En merkelig opplevelse var det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusseline 2 171 0 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Change-butikkene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 11 417 0 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Gå på en skikkelig undertøysforretning, f.eks. den candyqueen_83 anbefaler og få hjelp. Vær dog forberedt på å kle av deg foran vilt fremmede og få puppene klemt og dyttet inn i flere bh'er mens de finner størrelsen din! ) En merkelig opplevelse var det... Hun ene på LaLina trenger bare å se på deg med bh på så kommer hun med rett størrelse ;O) Helt utrolig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 6 523 0 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Det ligger en butikk på Aker Brygge hvor de er veldig hjelpsomme og flinke - og vet hva de driver med. Men det er som Lillemus sier, litt spesielt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.