Gå til innhold

Engler til å stryke på lys...


Hushjelpen

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte slike engle-glans til å stryke på kubbelys på Panduro her om dagen...

Kom hjem og tenkte at dette var sikkert enkelt, og det ER det sikkert også, i og med at det ikke fulgte med noen bruksanvisning:o)

Jeg holdt den fast rundt lyset og strøyk og strøyk til lyset smeltet, men ingen bilde ble igjen på lyset, det satt fortsatt igjen på arket, hadde ikke engang antydning til å løsne fra arket det satt på!

Argh! Det endte med mange hvite kubbelys i stua og mange engler i skuffen - irriterende!

Noen som har inn-med-tskje-bruksanvisning til meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

brilleslangen

sikker på at de skal strykes på lysene? Jeg gikk inn på panduro sine nettsider ogfant ut at de fleste lysdekorene brukes på denne måten:

Lysdekor. Bløtlegg dekormotivet, fjern beskyttelsespapiret og fest motivet på lyset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikker på at de skal strykes på lysene? Jeg gikk inn på panduro sine nettsider ogfant ut at de fleste lysdekorene brukes på denne måten:

Lysdekor. Bløtlegg dekormotivet, fjern beskyttelsespapiret og fest motivet på lyset.

Åja... kanskje det, men mener stod strykemerker altså, men er ikke sikker... hm... kan jo prøve:o)

Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tipper at det enten er som brilleslangen foreslår, eller at du har kjøpt decoupage-merker, altså slike som skal "lakkes" på. Har du søkt på panduros nettsider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde engler til å dekorere lys med fra panduro i fjor. De skulle bløtlegges og så legges forsiktig på lysene. Ingen form for stryking eller annen etterbehandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feilsendt innlegg? *klø seg i hodet*

Hehe, var nok det, jeg skjønte i alle fall ikke at jeg aldri skulle gjøre det igjen:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, var nok det, jeg skjønte i alle fall ikke at jeg aldri skulle gjøre det igjen:o)

*Hehe* Bare det å skulle bruke strykejern på et stearinlys måtte da få deg til å stusse?? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hehe* Bare det å skulle bruke strykejern på et stearinlys måtte da få deg til å stusse?? ;o)

DET har du rett i, jeg syns det var snodige greier:o)

Hahaha, men var sikker på at strykemerker var til å strykes på med jernet:o)

Men jeg gjør det ALDRI igjen:o)

Jeg bløtla de i sted forressten, og det funket fantastisk, så nå har vi engler på lysene:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...