Gjest fru krokodille 0 0 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Denne PCèn er harddisken helt gåen på. Sist jeg brukte den var i sommer og da virket den ikke. Sendte den til reparasjon og det var ingenting å gjøre med den. Siden jeg lånte bort min PC idag, tenkte jeg at jeg kunne prøve denne, og jammen virker den ikke! Så nå tror ihvertfall jeg på "gode hjelpere." :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen 1 905 0 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Slik du skrev det kan man egentlig oppfatte det du skrev som at dataen ikke virket i sommer og fortsatt ikke virker ;-) Men jeg forsto jo at den virker da. Og det er jo flott.. :-) Kanskje det var en periodisk feil? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin 13 799 420 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Den trengte sikkert bare å sove litt;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.