Gå til innhold

JIPPi - nyebilen er ankommet! Oppdat ang val SUV


Gjest - Ingoen -

Anbefalte innlegg

Gjest - Ingoen -

Jeg skrev en tråd her forrige uke ang bilkjøp.

Vel, i helga var vi på tur og besøkte nærmeste by og koste oss masse. Fant en fin Suzuki XL7 som vi prøvekjørte og kjøpte med oss hjem!

Den er 5 år gammel, en eier, ser fin ut og velholdt, har 5 seter + 2 som kan legges ned i gulvet bak. 4wd, diesel, klimaanlegg ++, - alt vi trenger! Motoren er ikke verdens aller sprekeste, men den er seig og drar fint oppoverbakke. Vår bil er chipet, så den er litt sprekere enn opprinnelig standard. Veldig Ok!

Prutet den litt ned og endte faktisk opp godt under 200.000. Vi syns vi har fått MYE bil for pengene, og gleder oss veldig til å reise på fjellet i romjula (Jess, vi reiser faktisk bort og feirer nyttår med termin 31.12...hehe!).

Angsten for å måtte føde i bilen mens vi har kjørt oss fast i snø på vei over fjellet på vei til føden er _helt_ borte - vi skal komme oss frem hvor som helst ;-)

Sånn, da er det bare oppussing, finne fram og vaske seng, vugge, bilsete, feire jul - og SÅ er det fritt fram for babyen å melde sin ankomst. 3 uker til termin i dag!

Ha en flott dag, folkens!

Klem fra en lykkelig bileier, rugehøns og juleforbereder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med ny bil! :) Deilig å få ornda det.. Da er det bare litt forberedelser til babyen igjen, så ønsker jeg deg en riktig god jul og god tur i romjula. Prøv å knip igjen så barnet ikke blir født i den nye bilen da.. Hehe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest - Ingoen -

Gratulerer med ny bil! :) Deilig å få ornda det.. Da er det bare litt forberedelser til babyen igjen, så ønsker jeg deg en riktig god jul og god tur i romjula. Prøv å knip igjen så barnet ikke blir født i den nye bilen da.. Hehe.. :)

Tusen takk, Spirello!

Jeg skal knipe igjen så godt jeg bare kan, men er litt redd for dete vannet som alltid kommer splasjendes... Kanskje jeg må legge et håndkle i setet nå fremover? ;-)

Ha en flott adventstid dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...