Gjest trolline 0 0 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Viktig med god oppdragelse. Mama sa til lille Per:mens jeg lager middag,tror du at du kan stikke ned på apoteket å kjøpe en pakke tamponger til meg? Patonger? hva er det for noe? Det heter Tamponger vennen min,du vet sånn som mamma stikker inn mellom bena. åh,sånn der musepleie? Per,jeg forventer at du husker ordet Tamponger,og hvis du skulle glemme det,så må du forklare deg på en dannet måte,hva du skal ha. litt senereringte de fra apoteket og sa:det står en liten gutt herog sier at han skal ha .....innvendig isolasjon til pappas hobbyrom...??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia 4 191 0 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 hehe.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frudolén 0 0 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Herlig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.