Gå til innhold

Din julepresang


Axcia

Anbefalte innlegg

Hva innholder den i år? *velg selv*

Jeg aner ikke hva jeg skal ønske meg. Nå sitter jeg her og har fått beskjed av et par sjeler om å hoste opp noen gaveønsker. Skriv evt ønskelista mi ;-)

DAB-radio, ny projektorklokke til soverommet, smarte dingser opptil 500 kr - anyone? *gir opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    8

  • Axcia

    8

  • Speak

    5

  • AneM1365380603

    3

Mest aktive i denne tråden

Jeg har, fantasiløst nok, ønsket meg penger + en liten ting under juletreet så jeg har noe å pakke opp fra kjæresten på julaften. Men da han forsiktig spurte hva den lille tingen skulle være satte jeg foten ned - noe spenning må vel jeg ha også! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har, fantasiløst nok, ønsket meg penger + en liten ting under juletreet så jeg har noe å pakke opp fra kjæresten på julaften. Men da han forsiktig spurte hva den lille tingen skulle være satte jeg foten ned - noe spenning må vel jeg ha også! :o)

Penger? Det er ikke lov å ønske seg penger til jul, i slekta vårres.

Hva vil at helst at pakken skal innholde, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penger? Det er ikke lov å ønske seg penger til jul, i slekta vårres.

Hva vil at helst at pakken skal innholde, da?

Jeg blir glad uansett hva den inneholder for jeg vet at han har tenkt på meg og tenkt at jeg sikker trenger eller har lyst på akkurat det han kjøper. :o) Jeg er grei sånn. Ok da - innenfor visse grenser. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strever selv også. Verste jeg vet er når jeg bare får beskjed om at pengene er ført over på konto, så finner du noe selv du. Den telefonen fikk jeg i dag.. Hvor spennende er det da? Slipper unyttige ting, men det får være måte på. Dessuten forteller min mor ofte hva hun har kjøpt fra noen tanter/ onkler og besteforeldre (som bor langt vekk slik at hun handler for de) Så kjedelig å vite de fleste gavene på forhånd.

Men i år skal jeg bruke de til hårføner, ansikts -og nattkrem, kjøkkenvekt, dramglass i en serie jeg samler på, teppe til stuen eller kanskje klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg ikke så mye i år. Snodig nok..... Men jeg har et ønske. En metalldetektor. Jepp. Spørs om jeg få det da. ;p

Ellers blir jeg glad for pysj, klær, bling-bling, undertøy, badekuler, badeender, kremer og annet dill til meg selv. ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg slalåmhjelm og kåpe. Kåpa kan jeg kjøpe på salg etter jul, så det er vel helst hjelm jeg ønsker meg.

Og så store middagstallerkner, og oppusset stue og kjøkken....

Alt som har med badekar å gjøre ønsker jeg meg også - badekuler, skum osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen lekre øredobber eller et smykke fra min kjære, en god bok eller tre, gjerne en god vin eller tre :).

Luksusønsket er ny mobil, SE w995.

Ønsket over alle ønsker (dvs. uoppnåelig) er et utendørs boblebad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest en romantisk kvinne

Jeg går og håper på en presang, samme hva, fra en venn. Hvis han gir meg en julegave så blir jeg verdens lykkeligste kvinne i jula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg slalåmhjelm og kåpe. Kåpa kan jeg kjøpe på salg etter jul, så det er vel helst hjelm jeg ønsker meg.

Og så store middagstallerkner, og oppusset stue og kjøkken....

Alt som har med badekar å gjøre ønsker jeg meg også - badekuler, skum osv.

Anbefaler virkelig Kari Traa Jentehjelm. :)http://www.innodesign.no/var/ezwebin_site/storage/images/media/images/kari-traa-hjelm2/21248-1-nor-NO/kari-Traa-hjelm_medium.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg ønsker meg støvletter og en deigskrape ;)

''Jeg ønsker meg støvletter ''

Hadde jeg aldri turt å ønke meg til jul. Med mindre det fulgte _helt nøyaktige_ spesifikasjoner til ønskelisten. Og antakelig ville støvlettene jeg ønsket meg vært for dyre til å skrives ned :#

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg ikke så mye i år. Snodig nok..... Men jeg har et ønske. En metalldetektor. Jepp. Spørs om jeg få det da. ;p

Ellers blir jeg glad for pysj, klær, bling-bling, undertøy, badekuler, badeender, kremer og annet dill til meg selv. ;p

Metalldetektor har jeg alltid ønsket meg! Høres så morsomt ut! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

''Jeg ønsker meg støvletter ''

Hadde jeg aldri turt å ønke meg til jul. Med mindre det fulgte _helt nøyaktige_ spesifikasjoner til ønskelisten. Og antakelig ville støvlettene jeg ønsket meg vært for dyre til å skrives ned :#

Jeg skal velge dem ut selv, he he. Hvis ikke ville jeg endt opp med altfor høye hæler ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...