Gå til innhold

Jeg drømmer og drømmer


Gjest frøken fiks

Anbefalte innlegg

Gjest frøken fiks

Jeg møtte verdens herligste mann i vår. Han var alt som jeg drømte om. Inviterte meg ut å spise, kom med blomster og vinflasker og var begeistret for maten jeg lagde. Hadde god musikksmak osv.

Etter en stund skurret forholdet og det var litt frem og tilbake. Vi bestemte oss for å fortsette for to uker siden og så gjorde han det slutt for en uke.

I kveld møtte jeg han og vi ga hverandre gode klemmer, han klappet meg på kinnet og vi tok litt på hverandre, dvs. klapp på skulderen osv. Siden dette var i en setting hvor det var over hundre andre mennesker måtte vi styre oss.

Han reiser vekk i morgen tidlig, men vil at vi skal snakke sammen snart. Jeg vil gjerne det.

Nå drømmer jeg om at han gir meg en fin gave kjøpt i en av Europas største byer. Egentlig drømmer jeg først og fremst at han gir meg en gave, uansett. Den trenger ikke å være dyr,bare at han kommer med en gave som er tenkt til meg og som viser at han forstår meg og forstår min smak. Jeg hater noe som oser av penger, og håper at han kjøper noe spesielt som ikke koster mye.

Dette er bare drømmene mine i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest frøken fiks

Du høres ut som noen jeg kjenner.

Hvorfor skal han spandere på deg?

Jeg har ikke sagt at han skal spandere på meg, men at jeg drømmer om at han gir meg en gave.

Jeg er nok ikke noen du kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest frøken fiks

Gjøre det slutt for en uke...? Seriøst...? Er dette voksne mennesker vi snakker om?

Ja tenk det er snakk om voksne oppegående mennesker som greide å ombestemme seg på en uke. Mulig at de samme menneskene ombestemmer seg igjen før de dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du driver på ser jeg, det blir bare så dumt når det er så tydelig at du bytter nick hele tiden.

''Du driver på ser jeg, det blir bare så dumt når det er så tydelig at du bytter nick hele tiden.''

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken fiks

Skjønner du kan drømme om du er nyforelsket, men skjønner overhodet ikke hvorfor drømmen skal dreie seg om en gave.

Jeg har mine private drømmer om en liten gave som blir valgt spesielt til meg. Den har ingenting med pris å gjøre. Jeg ville sette mest pris på om den kostet lite, men at den var tydelig valgt til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk det er snakk om voksne oppegående mennesker som greide å ombestemme seg på en uke. Mulig at de samme menneskene ombestemmer seg igjen før de dør.

Eehh... javel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...