Gjest meetoo 0 0 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg er ringevikar. Jobber kanskje på arbeidsplassen en til to ganger i mnd. Noen ganger er det flere månder mellom hver gang ( jeg er student ) Jeg hadde 2 dager som jeg hadde blitt satt opp på, også ble jeg syk i går og kunne ikke gå. Har jeg krav på penger for denne dagen jeg skulle jobbet men ikke kunne ? Egenmelding ? Sykemelding.Hvis det finnes regler på dette hvor finner jeg i så fall dem ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak 11 239 0 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Så lenge arbeidet er satt opp, så skal du ha krav på å bruke egenmelding. Men jeg kan ikke finne noe lovtekst på dette:-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hoppla 0 0 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Har du jobbet der mer enn åtte uker? I så fall kan du levere egenmelding. Se arbeidsmiljøloven. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.