Gjest loopis Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Mette-Marit er sannelig en pen dame. Og hun holder seg godt synes jeg. Ser fort ti år yngre ut enn det hun er. http://images.google.no/images?hl=no&source=hp&q=Mette-Marit&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Hehe, du linker til en side der brorparten av bildene ER tatt for ti år siden... ;-) Men ut over det er jeg helt enig i at hun ER en flott dame, også utseendemessig. :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Ja, hun er pen, dog på en litt "kjedelig" måte, etter min mening. 0 Siter
nick Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Hun er litt A4 pen, men jeg tror hun er rå i senga. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Ja, hun er pen, dog på en litt "kjedelig" måte, etter min mening. Jeg skjønner hva du mener, men vil heller si pen på en "klok" måte. Hun skal bli hele landets dronning, men med sin ..eh.. heftige fortid gjør hun nok klokt i presentere seg på en nedtonet måte gjennom å framheve sine klassiske trekk. Om Mette Marit gikk Märtha, ville det blitt leven tenker jeg. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Jeg skjønner hva du mener, men vil heller si pen på en "klok" måte. Hun skal bli hele landets dronning, men med sin ..eh.. heftige fortid gjør hun nok klokt i presentere seg på en nedtonet måte gjennom å framheve sine klassiske trekk. Om Mette Marit gikk Märtha, ville det blitt leven tenker jeg. Ja, du har vel rett i at hun ikke akkurat bør "rufse seg opp", slik enkelte av oss andre kunne trenge. 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Ja, hun er pen, og typisk nordisk. Dog må jeg si meg enig med de som sier at hun er litt kjedelig i klesveien. Det kunne gjort seg å være litt mer sporty. Og så må hun rette seg opp i ryggen. Hun er forferdelig lut i ryggen. Hun har modellkropp, og den bør hun vise frem og ikke synke sammen som en sekk i skulderpartiet. Mener jeg. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Ja, hun er pen, og typisk nordisk. Dog må jeg si meg enig med de som sier at hun er litt kjedelig i klesveien. Det kunne gjort seg å være litt mer sporty. Og så må hun rette seg opp i ryggen. Hun er forferdelig lut i ryggen. Hun har modellkropp, og den bør hun vise frem og ikke synke sammen som en sekk i skulderpartiet. Mener jeg. ''Og så må hun rette seg opp i ryggen.'' Glad jeg ikke er kjendis. Hun _må_ da ingenting. Hun er en pen dame. 0 Siter
nick Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 ''Og så må hun rette seg opp i ryggen.'' Glad jeg ikke er kjendis. Hun _må_ da ingenting. Hun er en pen dame. Hun har en forferdelig holdning. Litt rettere i ryggen hadde hjulpet godt. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Ja, hun er pen, og typisk nordisk. Dog må jeg si meg enig med de som sier at hun er litt kjedelig i klesveien. Det kunne gjort seg å være litt mer sporty. Og så må hun rette seg opp i ryggen. Hun er forferdelig lut i ryggen. Hun har modellkropp, og den bør hun vise frem og ikke synke sammen som en sekk i skulderpartiet. Mener jeg. ''Dog må jeg si meg enig med de som sier at hun er litt kjedelig i klesveien'' Jeg sa hun var pen, men hadde et litt kjedelig utseende, og da tenkte jeg ikke bare på klesveien. Men som sagt - absolutt pen, og som sådan egentlig dumt å si noe negativt overhodet. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Hun har en forferdelig holdning. Litt rettere i ryggen hadde hjulpet godt. Ja,- hun er litt lut i ryggen. Men jeg synes hun burde få lov til å være det. 0 Siter
Gjest loopis Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Hehe, du linker til en side der brorparten av bildene ER tatt for ti år siden... ;-) Men ut over det er jeg helt enig i at hun ER en flott dame, også utseendemessig. :-) Jeg bare søkte på google. Dessuten er hun minst like pen i dag som på de bildene. Så henne jo på TV. 0 Siter
Gjest loopis Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Hun er litt A4 pen, men jeg tror hun er rå i senga. Ja får håpe de har det bra i senga også, og at det ikke blir kjedelig etterhvert, slik det blir i mange ekteskap. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Joda, hun er søt. Men veldig kjedelig..... 0 Siter
ilaria Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Pen, men utstrålingen er totalt fraværende! 0 Siter
brulla Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Hun er pen på en klassisk måte og var helt nydelig med det hun hadde på seg i dag. Lekker og elegant, det er det hun er... Utstråling har hun også Hele landets befolkning kan ikke være enige om hva som er god, klassisk design. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Joda, hun er søt. Men veldig kjedelig..... Men mora, jeg tror ikke dronningen ville tillat din klesstil selv om du i mine øyne er riktig stilig så jeg tror kanskje at hun ikke har den store bestemmelsesretten. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Men mora, jeg tror ikke dronningen ville tillat din klesstil selv om du i mine øyne er riktig stilig så jeg tror kanskje at hun ikke har den store bestemmelsesretten. Å, jeg tror jeg hadde glidd rett inn på slottet! *s* 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Å, jeg tror jeg hadde glidd rett inn på slottet! *s* Sonja hadde nok vært kjempefornøyd med din brudekjole ;o) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Sonja hadde nok vært kjempefornøyd med din brudekjole ;o) mora2s brudekjole = superkort, trang og utringet? *tipper* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.