Gå til innhold

spisestue fra jysk?

Gjest synes den så ganske fin ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare husk at på Jysk får du det du betaler for og ikke et fnugg mer...

Skrevet

Bare husk at på Jysk får du det du betaler for og ikke et fnugg mer...

Har du denne spisestua, eller uttaler du deg bare generelt om det du mener om Jysk-møbler?

Skrevet

Har du denne spisestua, eller uttaler du deg bare generelt om det du mener om Jysk-møbler?

Uttaler meg helt generelt om det jeg mener om Jysk-møbler. :o) Jeg har noe derfra selv og er egentlig fornøyd, men har også tittet på f.eks. høyseng til guttungen i sin tid og den var så vaklevoren at jeg aldri hadde sendt en unge oppi der.

Ta en titt på det i butikken så ser du jo hvor solid det ser ut. :o)

Skrevet

Det så fint ut, men tipper det ike tar mange månedene før "skinnet" på stolene sprekker.

Skrevet

Jeg har ikke den du har sett på, men derimot denne:

http://www.jysk.no/130/303/S365570/a/catalog

Den har gjennomgått mye med 6 mennesker tilbords daglig, men er like fin nå som da vi kjøpte den. Og kvaliteten er det ingenting å si på. Massivt tung eik, og like bra som en spisestue fra Skeidar.

Skrevet

Jeg har ikke den du har sett på, men derimot denne:

http://www.jysk.no/130/303/S365570/a/catalog

Den har gjennomgått mye med 6 mennesker tilbords daglig, men er like fin nå som da vi kjøpte den. Og kvaliteten er det ingenting å si på. Massivt tung eik, og like bra som en spisestue fra Skeidar.

Men det er nok stolene jeg ville vært mest skeptisk til når det gjelder den andre spisestua.

Gjest majas mamma
Skrevet

Ville i utgangspunktet vært skeptisk til å kjøpe noe sånt hos Jysk. Man får det man betaler for, og kvaliteten er deretter. Vi har både hatt skap, kommoder, og bord fra Jysk, og det ramler sammen i løpet av kort tid. Sønnen som er student kjøpte sofa, og de måtte krangle seg til å få ny da hele ryggen røk i sømmen etter ett år.

Skrevet

Men det er nok stolene jeg ville vært mest skeptisk til når det gjelder den andre spisestua.

Skal være enig i det. Bycast skinn sprekker dessuten fort.

Nå ville jeg aldri ha kjøpt "skinn"stoler uansett, da disse etter min mening blir fort umoderne.

TS: Etter å ha kikket litt nøyere på informasjonen, leste jeg at bordet er i delmassiv furu. Det ville jeg ha tenkt meg nøye om før jeg kjøpte. Vi hadde furubord før fra Skeidar, og fy så stygt det ble etter veldig kort tid. Masse merker og flekker.

Jeg ville heller ha gått for et Liva bord. Det er i eik og tåler veldig mye.

Skrevet

vi har en NESTEN lik, men ikke fra jysk da:) den er super stilig syns jeg :)

Skrevet

Har du sett på Finn? Det er utrolig mange som selger mørke spisestuer

Skrevet

Har du sett på Finn? Det er utrolig mange som selger mørke spisestuer

Ikke her jeg bor, desverre.

Det som er til dalgs er så overpriset og gammelmodig at jeg heller vurderer å kjøpe en litt rimelig spisestue som kan holde en stund, mens ungene er små. ikke akkurat arvegodset jeg er ute etter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...