Gå til innhold

Egistisk kjæreste


Gjest Betty35

Anbefalte innlegg

Hva ville dere sagt/tenkt om kjæresten deres nesten alltid vil legge på etter kort tid når du ringte til han? Med kort tid mener jeg 5-7 minutter? MEN han vil gjerne ringe til deg når det passer han og snakke så lenge han vil. Det gjør han gjerne når han er på jobb, siden han har en jobb der han snakker mye i mobilen.

Sistnevnte er grunnen til at han ofte vil legge på når du ringer han. Når det skal sies så er det ikke ofte jeg ringer til han på grunn av at han ikke tar seg tid til å prate. Det er svært irriterende at han ikke kan avsette mer enn 5-7.min. de få gangene jeg ringer til han. Er ikke dette egoistisk når han ofte ser på film, tv-serier osv. når du ringer. Det virker som han bruker en unnskyldning om at han snakker så mye i tlf. for at han egentlig bare er ego.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han vil se ferdig programmet? Jeg er ikke noe glad i å snakke i telefonen, heller ikke med kjæresten bare for å sludre, så jeg skjønner ham godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han vil se ferdig programmet? Jeg er ikke noe glad i å snakke i telefonen, heller ikke med kjæresten bare for å sludre, så jeg skjønner ham godt.

Skjønner han godt???? Når han selv bare snakker om "løst og fast"når han ringer??? Det er ikke ofte jeg ringer- jeg snakker om 1-2 ganger i mnd. og HVER gang vil han legge på tidlig. På en dvd. spiller finnes det vel en pause-knapp og når det er så sjeldent jeg ringer, så burde han vel kunne avsette noen minutter ekstra............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner han godt???? Når han selv bare snakker om "løst og fast"når han ringer??? Det er ikke ofte jeg ringer- jeg snakker om 1-2 ganger i mnd. og HVER gang vil han legge på tidlig. På en dvd. spiller finnes det vel en pause-knapp og når det er så sjeldent jeg ringer, så burde han vel kunne avsette noen minutter ekstra............

Kanskje han selv vil bestemme når han vil snakke lenge i telefonen og ikke og derfor foretrekker å ringe deg når han er opplagt til å snakke lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han selv vil bestemme når han vil snakke lenge i telefonen og ikke og derfor foretrekker å ringe deg når han er opplagt til å snakke lenge?

Når du er på jobb og snakker mye i tlf. er du opplagt til å snakke med din kjæreste. Mens når du har hatt 2 dager fri er du ikke opplagt til å snakke?? Jeg skjønner ikke hva du mener.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er på jobb og snakker mye i tlf. er du opplagt til å snakke med din kjæreste. Mens når du har hatt 2 dager fri er du ikke opplagt til å snakke?? Jeg skjønner ikke hva du mener.....

Du lager storm i et vannglass.

Noen ganger er man i humør til å snakke, andre ganger ikke. Er det noe å lage drama ut av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du er på jobb og snakker mye i tlf. er du opplagt til å snakke med din kjæreste. Mens når du har hatt 2 dager fri er du ikke opplagt til å snakke?? Jeg skjønner ikke hva du mener.....

Nei vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lager storm i et vannglass.

Noen ganger er man i humør til å snakke, andre ganger ikke. Er det noe å lage drama ut av?

Ja, fordi det er hver gang JEG ringer og det er ikke ofte. Tidligere var det også alltid slik og da ringte jeg oftere. Hvorfor tror du nå at jeg knapt ringer? Storm i et vannglass?????????? Du er nok mann........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Når du er på jobb og snakker mye i tlf. er du opplagt til å snakke med din kjæreste. Mens når du har hatt 2 dager fri er du ikke opplagt til å snakke?? Jeg skjønner ikke hva du mener.....

Enten sier du i fra til han hva du mener eller du gjør det slutt!

Lillemus forsøker å svare deg, men du avviser alle hennes hentydninger, så kanskje han bare vil prate med deg _når_ han vil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten sier du i fra til han hva du mener eller du gjør det slutt!

Lillemus forsøker å svare deg, men du avviser alle hennes hentydninger, så kanskje han bare vil prate med deg _når_ han vil...

Ja, det er nettopp det jeg tror- når han vil! Det kaller jeg ego, fordi man er vel to i et forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Ja, det er nettopp det jeg tror- når han vil! Det kaller jeg ego, fordi man er vel to i et forhold?

Så si i fra da! Ikke klag på gode svar du får herfra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fordi det er hver gang JEG ringer og det er ikke ofte. Tidligere var det også alltid slik og da ringte jeg oftere. Hvorfor tror du nå at jeg knapt ringer? Storm i et vannglass?????????? Du er nok mann........

Nei, jeg er kvinne.

Det er greit å overreagere en gang i blant, men det gjelder å kjenne igjen hva som er viktig og ikke i lengden. Du nevner en ting som er totalt uviktig. Om han er egoistisk på mange vis, så burde du nevne andre eksempler.

Om du ikke liker rådene du får, så må du bare overse de og gjøre/føle som du ønsker. Det er svært uhøflig å svare slik du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så si i fra da! Ikke klag på gode svar du får herfra....

Har sagt i fra til han flere ganger, jeg. Jeg får det samme svaret hver gang - at han er sliten etter å ha snakket så mye i tlf. på jobb. Ikke rart man lurer når man får det svaret når han har hatt fri fra jobb i 2 dager også..... Kan ikke kalle alle svarene gode da, siden enkelte mener at det er ok............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt i fra til han flere ganger, jeg. Jeg får det samme svaret hver gang - at han er sliten etter å ha snakket så mye i tlf. på jobb. Ikke rart man lurer når man får det svaret når han har hatt fri fra jobb i 2 dager også..... Kan ikke kalle alle svarene gode da, siden enkelte mener at det er ok............

Du mener altså at det ikke er mulig å være sliten av jobben etter to dager fri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Har sagt i fra til han flere ganger, jeg. Jeg får det samme svaret hver gang - at han er sliten etter å ha snakket så mye i tlf. på jobb. Ikke rart man lurer når man får det svaret når han har hatt fri fra jobb i 2 dager også..... Kan ikke kalle alle svarene gode da, siden enkelte mener at det er ok............

'' Kan ikke kalle alle svarene gode da, siden enkelte mener at det er ok............''

Vi er ikke tankelesere her inne;) Og bare du kan gjøre noe for å endre situasjonen! Hva med å gi igjen med samme mynt? Når han ringer, så sier du at du er svært opptatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lager storm i et vannglass.

Noen ganger er man i humør til å snakke, andre ganger ikke. Er det noe å lage drama ut av?

hun syns vel dette er et problem da. Må da få synes det .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun syns vel dette er et problem da. Må da få synes det .

Hun spør jo hva andre ville tenkt. Men alle som ikke tenker som henne svarer jo feil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...