Gå til innhold

Egistisk kjæreste


Gjest Betty35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skjønner faktisk litt av hva du snakker om. Det finnes noen mennesker som er veldig utpreget på at når man ringer dem, så har de aldri tid til å snakke. Men hvis de ringer meg...da skal det gjerne snakkes lenge....Og da snakker jeg ikke om en gang i blant, men som et fast mønster.

Akkurat som deg, så reagerer jeg med at jeg mister lysten til å ringe. Jeg ser på dette som egoisme, og manglende evne til å se at egne behov ikke alltid sammenfaller med andres. Og jeg synes det er en dårlig egenskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest x-en hennes

Jeg kjenner igjen mønsteret fra ei jeg kjenner. Hun er en person som "tar" ellers også. Det vil si at hun for eksempel kan har tid til å gå på kino når det passer henne, samtidig som hun foreslår at jeg kan ofre andre ting fordi det passer henne å gå akkurat da. Hun har alltid dårligere tid enn meg, alltid viktigere ting fore etc.

Du får se det positive i det. Han sparer deg for høy telefonregning! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt i fra til han flere ganger, jeg. Jeg får det samme svaret hver gang - at han er sliten etter å ha snakket så mye i tlf. på jobb. Ikke rart man lurer når man får det svaret når han har hatt fri fra jobb i 2 dager også..... Kan ikke kalle alle svarene gode da, siden enkelte mener at det er ok............

Nei hvis det ikke er for at han er sliten av å snakke mye i telefonene, så må det være at han har en elskerinne på besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...