Gjest Amor vincit omnia Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Vasken på badet var tett igår, så jeg måtte kjøpe plumbo idag. Men etter å ha fulgt anvisningen (så mange dl plumbo, fyll på med kokende vann, stå i 30 min) så renner ikke vannet ned. Hva gjør jeg da? Tok mer kokende vann, men etter 1 time nå så renner det fortsatt ikke ned. MÅ jeg skru fra hele vasken nå da? 0 Siter
Gjest Nøstet Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 For all del ikke skru det fra hverandre. Da vil du få Plumbo ut over det hele. Kjøp en slik som dette: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=132977843 Lykke til. 0 Siter
Gjest Amor vincit omnia Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 For all del ikke skru det fra hverandre. Da vil du få Plumbo ut over det hele. Kjøp en slik som dette: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=132977843 Lykke til. Hva gjør det for noe da? Og kan plumboen tåle å ligge over natten nedi vasken? 0 Siter
Gjest Nøstet Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Hva gjør det for noe da? Og kan plumboen tåle å ligge over natten nedi vasken? La vannet renne i en time så går det bra. 0 Siter
Gjest Amor vincit omnia Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 La vannet renne i en time så går det bra. Kan jo ikke det, det er jo tett!! 0 Siter
Gjest Nøstet Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Kan jo ikke det, det er jo tett!! La det renne svakt. På den måten får du utvannet plumboen. Er det HELT tett? 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Til en senere gang - bruk ikke plumbo! Gjør du det feil får du en sementklump i røret. Kontakt en rørlegger om du ikke får løsnet klumpen på annen måte. Jeg bruker MrMuscle avløpsåpner. Helt suveren. 0 Siter
Gjest Amor vincit omnia Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Til en senere gang - bruk ikke plumbo! Gjør du det feil får du en sementklump i røret. Kontakt en rørlegger om du ikke får løsnet klumpen på annen måte. Jeg bruker MrMuscle avløpsåpner. Helt suveren. Pokker heller. Hva tar en rørlegger for dette da?! 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Pokker heller. Hva tar en rørlegger for dette da?! Regn med noen laken... En elektriker tar 2000,- for 5 - 10 min oppdrag på kveldstid i helgene. *Knegg* 0 Siter
fyrlykt Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Tidligere brukte jeg også Plumbo, men nå har jeg oppdaget at 1) Plumbo fjerner ikke q-tips, tannstikkere og annet som samler seg i vannlåsen på badet. 2) Å rense vannlåsen selv er så enkelt at selv mormor kan gjøre det. http://www.klikk.no/bolig/hus/article476605.ece 0 Siter
morsan Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Tidligere brukte jeg også Plumbo, men nå har jeg oppdaget at 1) Plumbo fjerner ikke q-tips, tannstikkere og annet som samler seg i vannlåsen på badet. 2) Å rense vannlåsen selv er så enkelt at selv mormor kan gjøre det. http://www.klikk.no/bolig/hus/article476605.ece Q-tips og tannstikker i vannlåsen?? Hva _er_ det du driver med?? ;-) 0 Siter
brilleslangen Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Q-tips og tannstikker i vannlåsen?? Hva _er_ det du driver med?? ;-) Vel.. en gang gikk vasken tett hjemme hos meg... (det bodde da et barn på nesten 4 år og en voksen i leiligheten). jeg demonterte vannlåsen i vasken og fant ikke mindre enn 11 q-tips nedi vannlåsen. Gjett hvem som gjemte bollen med qtipsene og det andre gørret fra vannlåset, og tok en liten prat med en på nesten 4-år neste dag.. og som fikk se hva jeg fant...?. Har aldri funnet qtips i vasken etterpå... ;-) 0 Siter
fyrlykt Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Q-tips og tannstikker i vannlåsen?? Hva _er_ det du driver med?? ;-) Det er bare helt utrolig ja, men i vannlåsen kan man finne mye rart som man ikke kan huske å ha lagt der. ) 0 Siter
morsan Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Vel.. en gang gikk vasken tett hjemme hos meg... (det bodde da et barn på nesten 4 år og en voksen i leiligheten). jeg demonterte vannlåsen i vasken og fant ikke mindre enn 11 q-tips nedi vannlåsen. Gjett hvem som gjemte bollen med qtipsene og det andre gørret fra vannlåset, og tok en liten prat med en på nesten 4-år neste dag.. og som fikk se hva jeg fant...?. Har aldri funnet qtips i vasken etterpå... ;-) ;-) 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Til en senere gang - bruk ikke plumbo! Gjør du det feil får du en sementklump i røret. Kontakt en rørlegger om du ikke får løsnet klumpen på annen måte. Jeg bruker MrMuscle avløpsåpner. Helt suveren. Det finnes flytende Plumbo også. Men MrMuscle er suveren, syns den er bedre på å fjerne vond lukt også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.