candyqueen_83 Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Haha! Så utrolig bra når Wyclef Jean fikk med alle til å danse ;O)) Både kongelige, politikere og alle andre. Hehe 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Skrevet 11. desember 2009 Hæ? Hvis du ikke så på fikk du det ikke med deg. 0 Siter
Bookworm Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Hvis du ikke så på fikk du det ikke med deg. Joda, jeg så det jeg - men jeg reagerte ikke nevneverdig på det... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Jeg har ikke fått med meg noe som helst, men leste i en nettavis at Alexander Rybak mista fela og spilte surt etter det. Tror han trenger en lang ferie, stakkars... 0 Siter
Colette Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Jeg har ikke fått med meg noe som helst, men leste i en nettavis at Alexander Rybak mista fela og spilte surt etter det. Tror han trenger en lang ferie, stakkars... Det tror jeg også. Ikke det minste rart om han er sliten nå. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Jeg har ikke fått med meg noe som helst, men leste i en nettavis at Alexander Rybak mista fela og spilte surt etter det. Tror han trenger en lang ferie, stakkars... Det låt jo grønnjævlig mot slutten, stakkars. Moralen må være: Stå stille mens du spiller fele. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Det låt jo grønnjævlig mot slutten, stakkars. Moralen må være: Stå stille mens du spiller fele. Jeg bare venter på at klippet skal bli lagt ut på Youtube Han snakker over seg for tiden også, så nå må gutten få seg ferie! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Jeg bare venter på at klippet skal bli lagt ut på Youtube Han snakker over seg for tiden også, så nå må gutten få seg ferie! http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/584563/ Han åpna showet, så klippet er ganske tidlig. Man ser ikke at han miste fela, bare hører det. 0 Siter
Colette Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Jeg bare venter på at klippet skal bli lagt ut på Youtube Han snakker over seg for tiden også, så nå må gutten få seg ferie! Han minner meg på mange måter om Robbie Williams..... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/584563/ Han åpna showet, så klippet er ganske tidlig. Man ser ikke at han miste fela, bare hører det. *Hehe* Jeg hørte dunket da den deisa i gulvet, også de sure tonene etterpå. Resten av showet hans var bra da Uff, synes nesten litt synd på han. Uttrykket sa jo endel da han begynte å spille på fela etter fallet.. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 *Hehe* Jeg hørte dunket da den deisa i gulvet, også de sure tonene etterpå. Resten av showet hans var bra da Uff, synes nesten litt synd på han. Uttrykket sa jo endel da han begynte å spille på fela etter fallet.. Jeg så det ikke tidligere i kveld, men så det på nett-tv nå. Hørte ikke noe dunk jeg, men jeg hørte det var surt på slutten. SYntes han hadde en fantastisk prestasjon - og jeg likte veldig godt arrangementet (innledningen og orkesterbiten) på sangen :-) Frikar var gode de og! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Jeg så det ikke tidligere i kveld, men så det på nett-tv nå. Hørte ikke noe dunk jeg, men jeg hørte det var surt på slutten. SYntes han hadde en fantastisk prestasjon - og jeg likte veldig godt arrangementet (innledningen og orkesterbiten) på sangen :-) Frikar var gode de og! Du hører dunket på 07:39. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Du hører dunket på 07:39. Ja, jeg hørte det nå. Og jeg ser at han rister på hodet til orkesteret eller dirigenten etter han begynner å spille igjen. Tydelig at noe skjedde med fiolien da den datt, for det ble fryktelig surt etterpå Så utrolig trist for ham - men han fikk jo virkelig vist hva han kan 70% av sangen da! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Ja, jeg hørte det nå. Og jeg ser at han rister på hodet til orkesteret eller dirigenten etter han begynner å spille igjen. Tydelig at noe skjedde med fiolien da den datt, for det ble fryktelig surt etterpå Så utrolig trist for ham - men han fikk jo virkelig vist hva han kan 70% av sangen da! Jeg liker versjonen kjempegodt, minus dunket som ødela fela. Ungene ber meg spille det om og om igjen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.