Gå til innhold

Nobelkonserten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha! Så utrolig bra når Wyclef Jean fikk med alle til å danse ;O)) Både kongelige, politikere og alle andre. Hehe

Skrevet

Hæ?

Hvis du ikke så på fikk du det ikke med deg.

Skrevet

Hvis du ikke så på fikk du det ikke med deg.

Joda, jeg så det jeg - men jeg reagerte ikke nevneverdig på det...

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har ikke fått med meg noe som helst, men leste i en nettavis at Alexander Rybak mista fela og spilte surt etter det. Tror han trenger en lang ferie, stakkars...

Skrevet

Jeg har ikke fått med meg noe som helst, men leste i en nettavis at Alexander Rybak mista fela og spilte surt etter det. Tror han trenger en lang ferie, stakkars...

Det tror jeg også. Ikke det minste rart om han er sliten nå.

Skrevet

Det låt jo grønnjævlig mot slutten, stakkars. Moralen må være: Stå stille mens du spiller fele. ;)

AneM1365380603
Skrevet

Det låt jo grønnjævlig mot slutten, stakkars. Moralen må være: Stå stille mens du spiller fele. ;)

Jeg bare venter på at klippet skal bli lagt ut på Youtube ;) Han snakker over seg for tiden også, så nå må gutten få seg ferie!

Skrevet

Jeg bare venter på at klippet skal bli lagt ut på Youtube ;) Han snakker over seg for tiden også, så nå må gutten få seg ferie!

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/584563/

Han åpna showet, så klippet er ganske tidlig. Man ser ikke at han miste fela, bare hører det. ;)

Skrevet

Han minner meg på mange måter om Robbie Williams.....

AneM1365380603
Skrevet

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/584563/

Han åpna showet, så klippet er ganske tidlig. Man ser ikke at han miste fela, bare hører det. ;)

*Hehe* Jeg hørte dunket da den deisa i gulvet, også de sure tonene etterpå. Resten av showet hans var bra da :)

Uff, synes nesten litt synd på han. Uttrykket sa jo endel da han begynte å spille på fela etter fallet..

Skrevet

*Hehe* Jeg hørte dunket da den deisa i gulvet, også de sure tonene etterpå. Resten av showet hans var bra da :)

Uff, synes nesten litt synd på han. Uttrykket sa jo endel da han begynte å spille på fela etter fallet..

Jeg så det ikke tidligere i kveld, men så det på nett-tv nå. Hørte ikke noe dunk jeg, men jeg hørte det var surt på slutten. SYntes han hadde en fantastisk prestasjon - og jeg likte veldig godt arrangementet (innledningen og orkesterbiten) på sangen :-)

Frikar var gode de og!

AneM1365380603
Skrevet

Jeg så det ikke tidligere i kveld, men så det på nett-tv nå. Hørte ikke noe dunk jeg, men jeg hørte det var surt på slutten. SYntes han hadde en fantastisk prestasjon - og jeg likte veldig godt arrangementet (innledningen og orkesterbiten) på sangen :-)

Frikar var gode de og!

Du hører dunket på 07:39.

Skrevet

Du hører dunket på 07:39.

Ja, jeg hørte det nå. Og jeg ser at han rister på hodet til orkesteret eller dirigenten etter han begynner å spille igjen. Tydelig at noe skjedde med fiolien da den datt, for det ble fryktelig surt etterpå Så utrolig trist for ham - men han fikk jo virkelig vist hva han kan 70% av sangen da!

AneM1365380603
Skrevet

Ja, jeg hørte det nå. Og jeg ser at han rister på hodet til orkesteret eller dirigenten etter han begynner å spille igjen. Tydelig at noe skjedde med fiolien da den datt, for det ble fryktelig surt etterpå Så utrolig trist for ham - men han fikk jo virkelig vist hva han kan 70% av sangen da!

Jeg liker versjonen kjempegodt, minus dunket som ødela fela. Ungene ber meg spille det om og om igjen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...