Gjest s1988 Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Hei. Helt siden jeg gikk gravid (dattera mi er 1 år nå) så har jeg slitt med humørsvingninger ganske ofte, og det har vart i over i ett år og det er uavhengig om jeg har mens eller ikke. Det kan komme en dag der jeg er i normalt humør og tenker på positive ting så bang 1 time etter på så plutselig så blir jeg deppa og lei og klarer ikke se det positive i noe, tenker bare på negative og ser det negative i alt. Og dette går ut over samboeren min, for jeg vil jo ikke være sur og sint på han men det bare blir sånn. Vet du om dette er normalt eller hva som evt kan hjelpe? håper du svarer. 0 Siter
Gjest drulle Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Du bør få sjekket om du kan ha forbigående sykdom i stoffskiftet i forbindelse med at du har vært gravid. Få tatt blodprøver hos legen. 0 Siter
jenta887 Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Du bør få sjekket om du kan ha forbigående sykdom i stoffskiftet i forbindelse med at du har vært gravid. Få tatt blodprøver hos legen. Ok.. Men hva mener du med forbigående sykdom i stoffskiftet? hvilken sykdomer da liksom? 0 Siter
Gjest drulle Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Ok.. Men hva mener du med forbigående sykdom i stoffskiftet? hvilken sykdomer da liksom? I forbindelse med graviditet og i ettertid er det noen som på grunn av hormonelle forandringer får endringer i stoffskiftet (at det blir for høyt eller for lavt) som i de fleste tilfeller kan være forbigående. Dette igjen kan gi humørsvingninger. Dette sjekkes ved blodprøver hos fastlegen.Du ber om å få tatt prøver av stoffskiftet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.