Gå til innhold

Candyqueen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lovte å gi deg en tilbakemelding om kattematen du linket til. Jeg fikk den i beg. av denne uka, og etter prøvespising noen dager er dommen dette: De var ikke overbegeistret for foret, men spiser det, jevnt og trutt:-) Og det er i grunnen greit :-)

AneM1365380603
Skrevet

Hva slags kattemat var det da? Da jeg dreiv på med katter var det Iams, Hills og Royal Canin som gikk for å være det beste. Kattene mine foretrakk Royal Canin.

Skrevet

Hva slags kattemat var det da? Da jeg dreiv på med katter var det Iams, Hills og Royal Canin som gikk for å være det beste. Kattene mine foretrakk Royal Canin.

Det liker mine katter best også. Dette merket heter "1'st price".

AneM1365380603
Skrevet

Det liker mine katter best også. Dette merket heter "1'st price".

Kjøper du sekker med tørrför? Jeg kjøpte sekker på 15-20 kg, hehe.

Skrevet

Kjøper du sekker med tørrför? Jeg kjøpte sekker på 15-20 kg, hehe.

Ja, det er tørrfor:-) Jeg pleier å kjøpe 10-kilos sekker, men her hadde de ikke større enn 3 kg. Men i og med at det var halv pris,så gikk det greit allikelvel.-)

Skrevet

Jeg tuller..Foret heter "1st choice":-)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg tuller..Foret heter "1st choice":-)

Det er sikkert veldig bra. Det som er på dagligvaren kjøpte jeg aldri til pusene. Ble veldig påvirket av det som ble sagt i kattemiljøet :)

Jeg er blant dem som kjøpte julegaver til pusene. Nå leser jeg at det finnes julekalendere også, og det selges i utrolige mengder ;D Har dine puser det?

Skrevet

Det er sikkert veldig bra. Det som er på dagligvaren kjøpte jeg aldri til pusene. Ble veldig påvirket av det som ble sagt i kattemiljøet :)

Jeg er blant dem som kjøpte julegaver til pusene. Nå leser jeg at det finnes julekalendere også, og det selges i utrolige mengder ;D Har dine puser det?

He..he..jeg kjøper også Whiskas Senior og Friskies Gourmet (de små boksene). Tror det er ok for.

Julekalender.....nei:-( Og de får ikke julepresang heller:-)

AneM1365380603
Skrevet

He..he..jeg kjøper også Whiskas Senior og Friskies Gourmet (de små boksene). Tror det er ok for.

Julekalender.....nei:-( Og de får ikke julepresang heller:-)

Det hendte jeg også kjøpe slike gourmetbokser til dem, men den ene ble så dårlig i magen av det :(

Du er altså ingen hønemor overfor pusene, hehe. Jeg var det. Hvis jeg hadde puser fremdeles ville det nok vanket både julegaver og julekalendere ;) Jeg likte så godt å dulle og dille med dem.

Skrevet

Det hendte jeg også kjøpe slike gourmetbokser til dem, men den ene ble så dårlig i magen av det :(

Du er altså ingen hønemor overfor pusene, hehe. Jeg var det. Hvis jeg hadde puser fremdeles ville det nok vanket både julegaver og julekalendere ;) Jeg likte så godt å dulle og dille med dem.

Jeg duller og daller også:-) Men prøver å ungå å se på dem som mennesker med menneskelige behov:-)

Jeg savner forsatt pusen min som døde i januar. Nå er det snart et år siden, men enda kan tårene renne. Ikke så greit alltid :-(

AneM1365380603
Skrevet

Jeg duller og daller også:-) Men prøver å ungå å se på dem som mennesker med menneskelige behov:-)

Jeg savner forsatt pusen min som døde i januar. Nå er det snart et år siden, men enda kan tårene renne. Ikke så greit alltid :-(

Ja, det er trist med de som er borte. Jeg har også en pus jeg tenker på ofte.

Jeg tenker ikke på pusene med menneskelige behov, men jeg gledet dem ved å gi dem noe ekstra til jul. Du kan si det var mine behov ;) Kattene forsto jo ikke poenget, hehe.

Skrevet

Ja, det er trist med de som er borte. Jeg har også en pus jeg tenker på ofte.

Jeg tenker ikke på pusene med menneskelige behov, men jeg gledet dem ved å gi dem noe ekstra til jul. Du kan si det var mine behov ;) Kattene forsto jo ikke poenget, hehe.

Det er nok dine behov, mer enn kattenes:-) De tenker jo ikke slik:-)

Trist med de som er borte, ja:-( Jeg har egentlig ikke ord for hvor trist jeg synes det er.

Skrevet

Dumt de ikke var overbegeistra da, men du blir vel kvitt sekken hvertfall siden de spiser :o)

Jeg har bytta for på hunden min og, så nå har han spist masse :o)

Skrevet

Dumt de ikke var overbegeistra da, men du blir vel kvitt sekken hvertfall siden de spiser :o)

Jeg har bytta for på hunden min og, så nå har han spist masse :o)

Ja, det ser ut til at jeg blir kvitt det. Men mine katter er utrolig kresene:-(

Hva bruker du til hunden din nå da?

Skrevet

Ja, det ser ut til at jeg blir kvitt det. Men mine katter er utrolig kresene:-(

Hva bruker du til hunden din nå da?

Norwegian Polar. Jeg håper han fortsetter å spise det :o)

Skrevet

Norwegian Polar. Jeg håper han fortsetter å spise det :o)

Det er et merke som bare er beregnet på hunder, tror jeg. Jeg har aldri hørt om det før.

Han spiser nok hvis han blir sulten :-)

Skrevet

Det er et merke som bare er beregnet på hunder, tror jeg. Jeg har aldri hørt om det før.

Han spiser nok hvis han blir sulten :-)

Det er et våtfor som faktisk kan brukes til alle kjøttetende dyr. Hund, katt, ilder, rev, ulv ++ står det på pakka. Han har spist etter noen dager tidligere, men aldri mye :o(

Med dette foret har han hvertfall spist oppimot dagsrasjon.

Skrevet

Det ser jo riktig bra ut :-) Husker at Geir Nordenstam anbefalte vom til alle hunder. Er dette noe som ligner?

Ren vom anbefales ikke som fullfor, men "Vom og hundemat" er vitaminisert. Forskjellen på NP og V&H er at NP er dampkokt og inneholder litt mais for å få opp fiberinnhold.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...