Gå til innhold

Obamas sigar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble litt imponert over Obama. Han er jo en utrolig flott fyr. Håper bare vi unngår en sigar skandale med han, slik vi gjorde med Clinton.

Skrevet

Helt enig med deg. Obama er en imponerende mann.. Som en bekjent av meg sa i dag: Det var så rart å se han sitte ved siden av kongen under nobelprisbanketten, fordi kongen omtrent forsvant i hans nærvær.

Skulle ikke tro at Obama var en kar som røyker, nei :-)

Skrevet

For all del, mannen røyker ikke engang...

Jo, det gjør han. Han sa at han skulle slutte, men har visst ikke helt klart det, siden han er observert røykende flere ganger etter at han ble president. Han har jo også en fortid som hasjrøyker, ispedd den kokainen han hadde råd til :-)

Skrevet

Helt enig med deg. Obama er en imponerende mann.. Som en bekjent av meg sa i dag: Det var så rart å se han sitte ved siden av kongen under nobelprisbanketten, fordi kongen omtrent forsvant i hans nærvær.

Skulle ikke tro at Obama var en kar som røyker, nei :-)

*lol*

Her er noen barnesitater om cliton skandalen.

# President Clinton har røkt en sigar under kjolen på en dame. Det var det verste amerikanerne hadde hørt om. De ville dømme ham til døden, men de bestemte seg for heller å angre på hele greia...

# Jeg tror Clinton hadde kysset en dame på skrivepulten sin. Derfor ble alle kjempesinte, fordi han ikke fortalte det til noen. Og fordi hun var så tjukk...

http://www.gjerstad.org/historier2.htm

Skrevet

eh.... ja?

Jeg er redd for at helteinntrykket mitt skal bli ødelagt. Selv om jeg tror han er utmerket å røyke sigar med. Men det får jeg bare leve med i fantasien.

Gjest strutsen
Skrevet

Jo, det gjør han. Han sa at han skulle slutte, men har visst ikke helt klart det, siden han er observert røykende flere ganger etter at han ble president. Han har jo også en fortid som hasjrøyker, ispedd den kokainen han hadde råd til :-)

Han er ikke typen til å røyke sigarer og stikke dem opp i kvinners kjønnsorganer....uansett om han har røykt hasj en eller annen gang...

Jeg skulle gjerne hatt en natt med Barack Obama....

Skrevet

Han er ikke typen til å røyke sigarer og stikke dem opp i kvinners kjønnsorganer....uansett om han har røykt hasj en eller annen gang...

Jeg skulle gjerne hatt en natt med Barack Obama....

''Jeg skulle gjerne hatt en natt med Barack Obama....''

He..he....du er nok ikke alene om de fantasiene :-) Jeg var så heldig å ha fri fra jobb på torsdag som var, og jeg tror jeg så på tv nesten sammenhengende i 14 timer. Livredd for å gå glipp av noe :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...