Gå til innhold

God Morgen alle sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i Trøndelagen laver snøen ned i vakre, nette flak. Håper dere får en fin dag :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest nissekjerringa
Skrevet

Takk det samme :)

Her i Telemark er det 7 kalde idag, og litt snø i lufta.

Mor har fri idag, skal ta en siste opptelling av julegaver, slik at jeg er sikker på at de er "jevnt fordelt" :)

Så skal jeg bake snickerskake, bare kose meg.

Nissene flyttet ned fra loftet for en uke siden, så de holder meg med selskap, kanskje kommer det ei venninne på kaffebesøk også :).

Gjest helt øst
Skrevet

Og i Øst-Finnmark har vi fått nærmere halvmeteren med snø de siste tre dagene. I dag drysser det bare vakkert ned, og vi lever i et vakkert julekort.

En god morgen fra nordøst også!

Skrevet

God morgen! Kaldt i Osloområdet i dag, -10. Litt snø, men håper på mere til jul.

Frivillighetsarbeid og julelunsj på sykehjemmet står på programmet mitt i dag, må hygge oss litt mellom "slagene".

Fortsatt koselig førjulstid til alle.

Skrevet

Til og med Sørlandet er dekket av hvit snø :-)

Så ikke på gradestokken da jeg gikk hjemmefra, men tipper den ligger på et par minus, og det snår lett - ligger ca 10 cm med snø hos oss.

Så nå er det to dagers innspurt med jobbing, så skal jeg har en etterlengtet juleferie!!!!

Skrevet

Her i Trøndelagen er det nydelig oppholdsvær og -10 grader. Snøen henger i trærne og det er julekortstemning ute :D

Ha en flott dag du også :D

Skrevet

Her i Trøndelagen er det nydelig oppholdsvær og -10 grader. Snøen henger i trærne og det er julekortstemning ute :D

Ha en flott dag du også :D

''Her i Trøndelagen er det nydelig oppholdsvær og -10 grader. Snøen henger i trærne og det er julekortstemning ute :D''

Ikke i de delene av Trøndelagen der jeg befinner meg. :o( Kaldt er det, men finnes ikke snø, bare noen få tørre fliser.

Men jeg vet det er full vinter på høyereliggende steder da. :o)

Gjest juletreet
Skrevet

Hvor i Trøndelagen bor så du? Sikker på at du ser rett??

Skrevet

''Her i Trøndelagen er det nydelig oppholdsvær og -10 grader. Snøen henger i trærne og det er julekortstemning ute :D''

Ikke i de delene av Trøndelagen der jeg befinner meg. :o( Kaldt er det, men finnes ikke snø, bare noen få tørre fliser.

''Ikke i de delene av Trøndelagen der jeg befinner meg. :o( Kaldt er det, men finnes ikke snø, bare noen få tørre fliser.

''

Pussig, vanligvis kommer vel snøen langt tidligere til Trondheim enn til Oslo. Her i Oslo er det nydelig julekortstemning nå *S*

Skrevet

''Ikke i de delene av Trøndelagen der jeg befinner meg. :o( Kaldt er det, men finnes ikke snø, bare noen få tørre fliser.

''

Pussig, vanligvis kommer vel snøen langt tidligere til Trondheim enn til Oslo. Her i Oslo er det nydelig julekortstemning nå *S*

Det er litt bakvendt i år, rent værmessig, tydeligvis. Blir neppe hvit jul her, de meldte tidligere i uka _masse_ snø i morra og på lørdag, nå meldes det oppholdsvær igjen. :o(

Skrevet

Det er litt bakvendt i år, rent værmessig, tydeligvis. Blir neppe hvit jul her, de meldte tidligere i uka _masse_ snø i morra og på lørdag, nå meldes det oppholdsvær igjen. :o(

Her ser det ut til å holde seg, og toppes med litt snø lille julaften og julaften http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Oslo/Oslo/langtidsvarsel.html

:))

Men den som lever får se. Og jul blir det nok uansett :-)

Skrevet

Og her ligger snøen på bakken og lyser opp,mens solen skinner fra klar himmel. Ha en god dag :-)

Skrevet

Bor ved sjøen - og det er som et perfekt julekort hos oss i dag :D

Gjest snefnugg
Skrevet

Hvor i Trøndelag er du? Her er det vitterlig alt for kaldt til å snø, og det har det vært i hele dag...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...