Gjest fikon Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Bruker antipsykotika i injeksjonsform. Det går tre uker og jeg skal ha en ny en. Hvis virkningen av den forrige sprøyta ikke har gått ut enda før jeg får den neste, vil ikke da doseringen bli veldig høy i en overgangsfase? Går virkningen av en injeksjon gradvis nedover, eller slutter den sånn pang å virke? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Hvis virkningen av den forrige sprøyta ikke har gått ut enda før jeg får den neste, vil ikke da doseringen bli veldig høy i en overgangsfase? S: Nei, det er som med tabletter. Virkningen overlapper, og slik skal det være :-) 0 Siter
Gjest fikon Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Hvis virkningen av den forrige sprøyta ikke har gått ut enda før jeg får den neste, vil ikke da doseringen bli veldig høy i en overgangsfase? S: Nei, det er som med tabletter. Virkningen overlapper, og slik skal det være :-) Jasså :-). Jeg er endel trett og lurte på om jeg kom til å gå i dvale. Da kan jeg vel ta dette med ro, tusen takk for svar :-). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.