Gå til innhold

Varme bilhansker


Lillemus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forede semskede skinnhansker.

Er i gang med å lete, har vært på 4-5 butikker i dag uten å finne noe. Stakk nesa inn på Cubus, men det stinka så innhelvete jævlig av parfyme at jeg ikke klarte å gå inn.

Skal en bytur over helga, skal se på en veskebutikk da, de pleier vel å ha hansker også og på denne tiden må de vel ha en del sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Er i gang med å lete, har vært på 4-5 butikker i dag uten å finne noe. Stakk nesa inn på Cubus, men det stinka så innhelvete jævlig av parfyme at jeg ikke klarte å gå inn.

Skal en bytur over helga, skal se på en veskebutikk da, de pleier vel å ha hansker også og på denne tiden må de vel ha en del sånt.

Det var da fælt til banning.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da fælt til banning.....

Jepp. Parfymeavdelingen på Cubus fortjener ikke annet før de installerer et skikkelig luftesystem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jepp. Parfymeavdelingen på Cubus fortjener ikke annet før de installerer et skikkelig luftesystem.

Alltid respektert dine innlegg, men synes du gikk langt over streken.

Kan ikke forstå nødvendigheten av å banne, for å understreke noe som helst, det virker uintelligent og bare dumt.

En bibliotekar bør ha større ordforråd:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid respektert dine innlegg, men synes du gikk langt over streken.

Kan ikke forstå nødvendigheten av å banne, for å understreke noe som helst, det virker uintelligent og bare dumt.

En bibliotekar bør ha større ordforråd:(

En skorpion burde vel være vant til litt giftstoffer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i gang med å lete, har vært på 4-5 butikker i dag uten å finne noe. Stakk nesa inn på Cubus, men det stinka så innhelvete jævlig av parfyme at jeg ikke klarte å gå inn.

Skal en bytur over helga, skal se på en veskebutikk da, de pleier vel å ha hansker også og på denne tiden må de vel ha en del sånt.

Det har de nok. og type stæsjebutikker som CMYK og wedins. Da er de forhåpentligvis ikke så dyre heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

En skorpion burde vel være vant til litt giftstoffer?

Hater å høre det og hater å lese det!

Skjønner ikke poenget med det engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater å høre det og hater å lese det!

Skjønner ikke poenget med det engang...

Aldri? Ikke en gang i sinne?

Jeg banner ikke til hverdags, men slår jeg meg grundig, så holder det ikke med et dagligdags "au".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker hansker i skinn.

Kjøpte et par i går, men de er egentlig for tykke og klumpete og dessuten ute ullfor, bare med "pelsen" på innsiden så jeg er fremdeles på jakt. :o) Skal på bytur helt for meg selv over helgen så da stikker jeg innom en veskebutikk eller to og regner med å finne noe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...